Aanbod gehad van complete inbouwset Saab 99...inbouwtijd????

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
tonp
Geregistreerd lid

Aanbod gehad van complete inbouwset Saab 99...inbouwtijd????

Bericht door tonp » do 20 aug, 2009 0:31

Tja, heb een redelijke prijs 600 euries aangeboden gekregen voor een volledig (op schroefniveau 8) ) LPG inbouwpakket (Saab 99 '82) .
Oeps, wel ervaring doch geen tijd... :?
Any help? :?:
Groet
Ton

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » do 20 aug, 2009 10:44

waarom ga je niet gewoon naar een officieel inbouwstation? kost 1000 euro, en dan heb je je papieren geregeld en heb je garantie. Beter dan dat een beun het er voor 250 euro of zo inzet, en waarschijnlijk uiteindelijk nog voor dezelfde prijs (je moet dan nog keuren en je papieren regelen).

tonp
Geregistreerd lid

LPG

Bericht door tonp » vr 21 aug, 2009 1:12

Ga ik doen Thom. :P
Nog suggesties voor opties/ nieuwigheden wat ik moet regelen (mijn inbouwkennis stamt uit 1987).
thx :wink:

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » vr 21 aug, 2009 19:46

Het is ook wel een uitdaging om zelf je LPG installatie in te bouwen. 1000 euro lijkt me wat goedkoop. Maar ik ben het met Tom eens. Voor het geld hoef je het niet zelf te doen. Ik heb er redelijk wat kopzorgen aan gehad maar het voelde wel erg goed toen die meneer van de RDW mij een compliment gaf dat ik het netjes en goed had gedaan en er LPG op mijn kenteken stond. :D :D
Ik heb nog een auto staan die op LPG moet en dat ga ik ook weer zelf doen (ik weet nu hoe het moet)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 21 aug, 2009 20:26

1000 euro kan prima, Mesman uit Son vraagt 920 euro voor een installatie inbouwen in een 99 volgens mijn laatste informatie.

Plaats reactie