Gebruikte gasinstallatie laten inbouwen
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Gebruikte gasinstallatie laten inbouwen
Hoeveel ben je dan kwijt? 400 voor de installatie zelf las ik ergens (inclusief alles..?) en het inbouwen op een voordelig adresje? Iemand die ervaringen hier mee heeft, ik hoor het graag!
We doen natuurlijk graag aan economisch rijden. Deze zou in een 900 classic eerste serie moeten komen.
We doen natuurlijk graag aan economisch rijden. Deze zou in een 900 classic eerste serie moeten komen.
-
maikel_tiel
- Geregistreerd lid
Dat gaat je alleen lukken bij een bevriende gasboer.
Je onderdelen moeten voldoen aan bepaalde eisen en keurmerken.
Als je een ratjetoe hebt van onderdelen dan zal geen enkele gasboer dat doen, want die verkoopt liever nieuwe spullen.
Bepaalde onderdelen mogen bij keuren ook niet ouder zijn dan een aantal jaren volgens mij.
Zelf heb ik wel de mazzel gehad, maar alleen omdat de gasboer familie is van mijn buurman, maar dat was bij hoge uitzondering.
Een nieuwe standaard installatie zou je rond de 1000 euro gaan kosten via marktplaats. 1900 euro via de reguliere handel...
Je onderdelen moeten voldoen aan bepaalde eisen en keurmerken.
Als je een ratjetoe hebt van onderdelen dan zal geen enkele gasboer dat doen, want die verkoopt liever nieuwe spullen.
Bepaalde onderdelen mogen bij keuren ook niet ouder zijn dan een aantal jaren volgens mij.
Zelf heb ik wel de mazzel gehad, maar alleen omdat de gasboer familie is van mijn buurman, maar dat was bij hoge uitzondering.
Een nieuwe standaard installatie zou je rond de 1000 euro gaan kosten via marktplaats. 1900 euro via de reguliere handel...
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
brinky
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
maikel_tiel
- Geregistreerd lid
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat een normale gasboer dat niet doet.brinky schreef:Je mag best tweedehands delen gebruiken, maar alle delen moeten een R01 opdruk hebben (afsluiters, verdamper, tank, enz). De vulslang tussen tank en vulnippel mag niet ouder zijn dan 1 jaar. Leiding onder de auto door zou ik toch ook altijd nieuw doen.
Keuren kun je bij de RDW.
Zou ik ook niet doen, aanmodderen met oude spullen, de ellende van anderen opknappen en er niks extra voor vangen, geen winst maken op de inkoop...
Maar het mag wel, mits het aan de eisen voldoet..
-
De Teng
- Geregistreerd lid