overbouwen en keuren
-
Guido900T
- Donateur (3x)

overbouwen en keuren
Een paar weken geleden is mijn cabrio in elkaar gereden. Hij wordt waarschijnlijk total loss verklaard.
Nu wil ik de lpg landi-installatie door werner laten overbouwen naar een nieuwe cabrio uit 98
Mijn vraag: is er een lpg - inbouwer in NL die de auto wil "afmelden" en op lpg g3 kenteken kan laten zetten?
mvg Guido
Nu wil ik de lpg landi-installatie door werner laten overbouwen naar een nieuwe cabrio uit 98
Mijn vraag: is er een lpg - inbouwer in NL die de auto wil "afmelden" en op lpg g3 kenteken kan laten zetten?
mvg Guido
-
Azul
- Geregistreerd lid
Re: overbouwen en keuren
Dag Guido,Guido900T schreef:Een paar weken geleden is mijn cabrio in elkaar gereden. Hij wordt waarschijnlijk total loss verklaard.
mvg Guido
Je info is wat summier. Hoe oud is de installatie in de "total loss" Saab? Als de delen beginnen met R01 en je kunt ook nog een copie van het tank certificaat overleggen, lijkt het me mogelijk. Verder weet ik niet hoe inbouwers ermee omgaan. Zij willen er ook aan verdienen natuurlijk.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

-
Azul
- Geregistreerd lid
-
joy
- Donateur

overbouwen en keuren
Je kunt hem ook bij de RDW laten keuren of heeft iemand daar slechte ervaring mee
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
baszwolle
- Geregistreerd lid