overbouwen en keuren

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

overbouwen en keuren

Bericht door Guido900T » vr 25 sep, 2009 12:10

Een paar weken geleden is mijn cabrio in elkaar gereden. Hij wordt waarschijnlijk total loss verklaard.

Nu wil ik de lpg landi-installatie door werner laten overbouwen naar een nieuwe cabrio uit 98

Mijn vraag: is er een lpg - inbouwer in NL die de auto wil "afmelden" en op lpg g3 kenteken kan laten zetten?

mvg Guido

Azul
Geregistreerd lid

Re: overbouwen en keuren

Bericht door Azul » wo 30 sep, 2009 20:33

Guido900T schreef:Een paar weken geleden is mijn cabrio in elkaar gereden. Hij wordt waarschijnlijk total loss verklaard.

Nu wil ik de lpg landi-installatie door werner laten overbouwen naar een nieuwe cabrio uit 98

Mijn vraag: is er een lpg - inbouwer in NL die de auto wil "afmelden" en op lpg g3 kenteken kan laten zetten?

mvg Guido
Dag Guido,

Je info is wat summier. Hoe oud is de installatie in de "total loss" Saab? Als de delen beginnen met R01 en je kunt ook nog een copie van het tank certificaat overleggen, lijkt het me mogelijk. Verder weet ik niet hoe inbouwers ermee omgaan. Zij willen er ook aan verdienen natuurlijk.

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » vr 02 okt, 2009 12:10

Hoi Azul,

De gasinstallatie is ongeveer een jaar oud. Maar ik heb even rondgebeld naar diverse installatiebedrijven en die zeggen allemaal dat ze hem zelf in moeten bouwen. Als ze hem door een ander laten inbouwen en alleen keuren, kunnen ze hun certificaat verliezen.

Groet, Guido

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » vr 02 okt, 2009 14:49

en als je de inbouwers de gebruikte delen aanlevert? Misschien is dat een optie.

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » za 03 okt, 2009 13:09

dat ga ik inderdaad doen. bedankt voor je antwoorden

joy
Donateur
Donateur

overbouwen en keuren

Bericht door joy » zo 18 okt, 2009 23:31

Je kunt hem ook bij de RDW laten keuren of heeft iemand daar slechte ervaring mee

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 18 okt, 2009 23:41

Als de installatie R01 keur heeft kun je gewoon zelf naar de RDW gaan ermee ;)

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 18 okt, 2009 23:45

informeer daar eerst eens naar want na bj juni 90 kun je geloof ik niet zomaar meer zelf de boel inbouwen en naar het rdw gaan voor goedkeur.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 18 okt, 2009 23:58

oh wist ik niet, had het er toevallig gister met fhr over in ooij....

Plaats reactie