Nieuwe gaspomp en nog steeds problemen!!
-
neet01
- Geregistreerd lid
vialle
Hay, Wat voor tuning heb je? Bij mij krijgen ze de Lpg niet goed, want de benzine-injectors blijven te lang openstaan en dan kan de lpg software niet volgen. Volgens MEsman en Rica moeten de injectoren terug naar 80 % (ofwel misschien wel 20-30 pk inleveren -ja daaaag)??? Volgens mij is die 80 % nog minder dan standaard lijkt me. Heb een stage 1 tuning van ronde de 200 pk. Begrijp je het nog?? Wordt er intussen doodziek van.
Helluppie.
Greetz, René
Helluppie.
Greetz, René
-
neet01
- Geregistreerd lid
vialle
Hay, Wat voor tuning heb je? Bij mij krijgen ze de Lpg niet goed, want de benzine-injectors blijven te lang openstaan en dan kan de lpg software niet volgen. Volgens MEsman en Rica moeten de injectoren terug naar 80 % (ofwel misschien wel 20-30 pk inleveren -ja daaaag)??? Volgens mij is die 80 % nog minder dan standaard lijkt me. Heb een stage 1 tuning van ronde de 200 pk. Begrijp je het nog?? Wordt er intussen doodziek van.
Helluppie.
Greetz, René
Helluppie.
Greetz, René
-
karel koekjes
- Geregistreerd lid
De set up van mijn auto is die van ecuproject,215? pk 340 nm.
Mijn vialle installatie is standaard,50 cc injectoren,met een nieuwe pomp.
In principe dus maximaal 200 pk.
Loopt goed,ook bij volle belasting.
Ik was destijds helemaal happy met de upgrade van 150 naar 215 pk.
Als je een racer bent,dan moet je de installatie aanpassen qua capaciteit om de kleppen heel te houden.
Maakt mij toch niets uit,het gaat mij om het koppel en ik rij toch nooit harder dan 120/130.
Mijn vialle installatie is standaard,50 cc injectoren,met een nieuwe pomp.
In principe dus maximaal 200 pk.
Loopt goed,ook bij volle belasting.
Ik was destijds helemaal happy met de upgrade van 150 naar 215 pk.
Als je een racer bent,dan moet je de installatie aanpassen qua capaciteit om de kleppen heel te houden.
Maakt mij toch niets uit,het gaat mij om het koppel en ik rij toch nooit harder dan 120/130.
-
onno2
- Geregistreerd lid
LPG
Het is nogal off topic, maar ik zou hier ook wel eens willen weten wat er nu exact aan de hand is. Ik hoor dit verhaal nu heel vaak bij Sport Sedans. Vanavond ga ik mijn Aero toch nog maar eens doortrekken tot de begrenzer om te kijken of er echt niets inhoudt op LPG....Bruine injectors, nieuwe Lpi en Rica tuning krap 200 pk. Enig robleem is dat de benzine-injectors op 100 % opening staan
Ik hou hier niet zo van, want gas is daar echt niet voor bedoeld maar toch. Het moet allemaal wel werken natuurlijk...
Edit: Test uitgevoerd en alles blijft op LPG lopen bij 6000+ tpm.
Onno
-
ReinR
- Donateur

laaddruksensor
kun je / iemand me zeggen waar ik die precies moet zoeken en zit die uberhaupt op een 20 liter motor 1995?
-
karel koekjes
- Geregistreerd lid