R01 en keuring

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
brinky
Donateur
Donateur

R01 en keuring

Bericht door brinky » wo 12 mei, 2010 13:38

Vraag: is het voor de keuring voldoende als er op het deksel van de verdamper een R01 nummer staat?

Vraag 2: maakt het voor de keuring uit als het deksel is aangepast/gemodificeerd... door bijvoorbeeld er een buisje op te lassen?

Otto
Donateur
Donateur

Re: R01 en keuring

Bericht door Otto » do 13 mei, 2010 1:46

Hey,

Naar mijn mening is dat goed. Ik zou de auto afmelden voor APK als ik dat zo zou aantreffen.

Otto

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 13 mei, 2010 9:57

Ja sorry... voor de APK is het geen probleem... maar ik vraag me af of ik bij de RDW-keuring (bij inbouw LPG-installatie) er mee weg kom.

Otto
Donateur
Donateur

Bericht door Otto » do 13 mei, 2010 10:02

Ooow, dat durf ik dan niet te zeggen :roll: .

Otto

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » do 13 mei, 2010 11:41

gewoon mee heen gaan en hoor je daar wel wat er niet goed is!

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 13 mei, 2010 12:34

Ja, maar als het niet goed is heb ik dus mijn verdamper al gemodificeerd... Als ik nu vtv weet dat het niet mag, dan ga ik eerst met niet-gemodificeerde verdamper naar de RDW...

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » do 13 mei, 2010 12:48

gewoon even laten kijken is er iets anders nog niet goed moet je toch ook weer terug

vraag het anders even bij een rdw zelf en neem je verdampers mee

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 13 mei, 2010 12:50

Nouwja, ik weet niet hoe jij dat doet, Tanisha.. maar ik word doorgaans in 1 keer goedgekeurd en zou dat dit keer liefst weer zo zien.

Denk dat ik eerst wel even een mengstukje voor de turbo bouw voor de keuring en dan achteraf het compensatiesysteem erin maak, met mengstuk voor de gasklep.

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » do 13 mei, 2010 13:02

ik bouw gas in en laat het keuren! zo weet ik wat ik er nieuw in moet zetten rdw keurmeesters zijn naar mijn ervaring erg behulpzaam ook als je alleen met delen en vragen komt!

ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad mag er iets niet gewoon vervangen en terug komen!

Plaats reactie