hallo,
kan iemand mij vertellen of een lpg computer van vialle
vrij uitwisselbaar is of moet er rekening gehouden worden met merk auto type etc.?
alvast bedankt
lpg computer ecu
-
Koert
- Donateur (2x)

Waarschijnlijk niet. In principe heeft ieder motortype een andere software instelling. Aangezien de software onderdeel uitmaakt van de ECU heb je meestal ook een ander partnummer van de ECU.
Als je een Vialle AMS computer zoekt voor een Classic 900, laat ik die nou net hebben liggen (en nee, mijn antwoord is niet bedoeld ter bevordering van mijn eigen handel
).
Als je een Vialle AMS computer zoekt voor een Classic 900, laat ik die nou net hebben liggen (en nee, mijn antwoord is niet bedoeld ter bevordering van mijn eigen handel
-
david900
- Geregistreerd lid
reactie vialle
helaas,
vialle bevestigd inderdaad dat er verschil in zit en namelijk wel hierin.
Onze computers zijn merk, type en motor code specefiek.
overigens is het nu weer niet helemaal zeker of het wel de computer betreft, misch is het wel een relais tje. in het weekend reed ze gewoon weer netjes op gas...
even afwachten maar weer..
vialle bevestigd inderdaad dat er verschil in zit en namelijk wel hierin.
Onze computers zijn merk, type en motor code specefiek.
overigens is het nu weer niet helemaal zeker of het wel de computer betreft, misch is het wel een relais tje. in het weekend reed ze gewoon weer netjes op gas...
even afwachten maar weer..
-
Ghanneh
- Geregistreerd lid
Re: lpg computer ecu
Ik heb het proef ondervindelijk bewezen (met dank aan Tanisha).
Mijn Vialle LPG computer was defect. De LPG boer wilde er een nieuwe inleggen maar de kosten vondt ik wat te hoog.
Tanisha had nog een LPG computer liggen. Deze in de auto geplaatst en hij loopt weer perfect!
De LPG computer die er nu inligt is oorspronkelijk uit een andere saab met een totaal ander type motor.
Groeten!
Mijn Vialle LPG computer was defect. De LPG boer wilde er een nieuwe inleggen maar de kosten vondt ik wat te hoog.
Tanisha had nog een LPG computer liggen. Deze in de auto geplaatst en hij loopt weer perfect!
De LPG computer die er nu inligt is oorspronkelijk uit een andere saab met een totaal ander type motor.
Groeten!
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Vialle kan die dingen gewoon voorzien van andere software hoor.
Weet alleen niet of ze dat ook willen...
Weet alleen niet of ze dat ook willen...
-
tanisha
- Geregistreerd lid
tipje vervang eerst de 4 zekeringen en het relais die willen nog wel oxideren en kunnen flink storing geven!