herkeuring lpg tank
-
sprankel
- Geregistreerd lid
herkeuring lpg tank
Heeft er iemand in BE een goed adresje waar je voor een faire prijs de tank kan laten herkeuren?
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Re: herkeuring lpg tank
Misschien wel handig als je aangeeft hoe ver je wilt rijden.
En wat is een faire prijs?
En wat is een faire prijs?
-
sprankel
- Geregistreerd lid
west-vlaanderen, oost-vlaanderen, antwerpen, vlaams gewest en brussel.
wat noem ik een faire prijs? gohja, ik ken niet echt de prijzen maar van wat ik hoor zal dat iets van een dikke 200 euro ofzo zijn. Maar ik wil geen prutsers aan mijn gasinstallatie.
wat noem ik een faire prijs? gohja, ik ken niet echt de prijzen maar van wat ik hoor zal dat iets van een dikke 200 euro ofzo zijn. Maar ik wil geen prutsers aan mijn gasinstallatie.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
200 € is een gangbare prijs, lijkt mij.
Ik ken alleen een goed adres in Limburg
.
Ik ken alleen een goed adres in Limburg
-
elfried
- Geregistreerd lid
Van Meenen in Eeklo is zeker goed en ook geen buitensporige prijzen .
Walhout de Visscher in Stekene geloof ik,ook goed misschien wel iets goedkoper ...
Walhout de Visscher in Stekene geloof ik,ook goed misschien wel iets goedkoper ...
-
FHR
- Donateur (2x)

Moeten jullie in Belgie de tanks laten herkeuren dan ?
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Alleen als het gaat om een tank die voor 2001 is geplaatst, moet er herkeurd worden om de zes jaar.
Tanks die ouder zijn dan 2001 mogen ook niet meer overgeplaatst worden naar een andere auto, zelfs als ze goedgekeurd was toen ze
nog in een andere auto zat.
Tanks die ouder zijn dan 2001 mogen ook niet meer overgeplaatst worden naar een andere auto, zelfs als ze goedgekeurd was toen ze
nog in een andere auto zat.
-
elfried
- Geregistreerd lid
In princiepe is het zo dat als het E nr v d tank E67R01 is hij mag overgeplaatst worden en dus herkeurd en bij E67R00 hij verder als onbruikbaar mag bestempeld worden.
-
MacGriffin
- Geregistreerd lid
Hoe zit het met NL tanks?
FHR schreef:Moeten jullie in Belgie de tanks laten herkeuren dan ?
-
FHR
- Donateur (2x)

Alleen met de 1e inbouw kijkt de RDW naar datum [ bv. 8-03 ; mag niet ouder zijn dan 10 jaar] en nummer [ 67R01.... ] van de tank. Daarna kijkt de jaarlijkse APK niet meer naar de leeftijd.