Je moet niet alles geloven wat een gasinbouwer schrijft, die bouwt namelijk alleen gas is, daar bestaat hij van, gaat het goed heb je geluk gaat het fout heb jij pech,
die hebben helemaal geen belang om iets anders te vertellen.
Gaat er wat aan een motor wat stuk is hij ook zeer waarschjnlijk niet thuis en Volvo als fabrikant (of importeur) is in de iig helemaal niet thuis, die ondersteund lpg inbouw namelijk
helemaal niet, dat jouw zwager gas in een S80 van 2008 heeft zegt mij niets, hooguit dat hij hem daarmee onverkoopbaar gemaakt heeft.
Vialle weer in de problemen
-
fozwart
- Donateur (7x)

Re: Vialle weer in de problemen
Ok. verde900. Je blijkt door ervaring meer te weten van LPG en Volvo, geen succesnummer dus. 
-
jwaterink
- Donateur (6x)

De nieuwe Volvo 5 cylinders kunnen NIET op gas. Er was hier een rijschool die de laatste serie S40 5 cylinder op gas als lesauto had. Cylinderkop bij 45000km lek. Er konden uitsluitend weer originele kleppen van Volvo in, dus bij 90k mag hij nog een keer. De auto's zijn daarom voorzien van een nieuwe kop, gas eruit en auto's zijn weg in de handel.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ach auto's van de v.a.g groep hebben wel vaker ruzie gehad met lpg mijn t3 bus liep ook uitermate beroerd op lpg daarom is dat ding ook weg gegaan
daar is de tdi troef en ik wil die v.a.g zooi toch niet rijden dus die dingen mogen ze van mij zo beroert maken als ze willen
daar is de tdi troef en ik wil die v.a.g zooi toch niet rijden dus die dingen mogen ze van mij zo beroert maken als ze willen
-
karel koekjes
- Geregistreerd lid
De installaties van tegenwoordig zijn veel te complex en te duur. Geef mij maar een simpele g1 installatie. Gaat tenminste nooit stuk.
Vialle zal het ook lastig hebben met de export van hun product,gezien er in china en india alleen vraag is naar een boere g1 installatie.
Vacuum gestuurde afsluiter op de verdamper en een handmatig te sluiten kraantje op de tank. Werkt trouwens wel perfekt.
Vialle zal het ook lastig hebben met de export van hun product,gezien er in china en india alleen vraag is naar een boere g1 installatie.
Vacuum gestuurde afsluiter op de verdamper en een handmatig te sluiten kraantje op de tank. Werkt trouwens wel perfekt.
-
millerman
- Donateur (3x)

Voor wat betreft die nieuwe motoren, Vialle zegt zelf er een nieuw systeem voor te hebben ontwikkeld. Met een Golf TSI als voorbeeld: http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html" onclick="window.open(this.href);return false;