prijs lpg belgie (poppel)

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: prijs lpg belgie (poppel)

Bericht door everlast » za 06 jun, 2015 9:17

56,9 bij de bp express :) in kaatsheuvel

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » za 06 jun, 2015 11:02

55,9 cent AC. Verhoefweg Nieuwegein

everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door everlast » vr 12 jun, 2015 17:41

54,9 bp express kaatsheuvel

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » zo 21 jun, 2015 0:25

€ 0.391 bij garage Loos in Essen (België) vandaag, En even verderop in Wuustwezel bij de Q8 waarschijnlijk een paar cent goedkoper(meesal dan toch).

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » ma 22 jun, 2015 21:38

christaero schreef:.....En even verderop in Wuustwezel bij de Q8 waarschijnlijk een paar cent goedkoper(meesal dan toch).
Jep altijd wel eigenlijk, soms wel tot 5 cent.... Maar bij de Hyundai tussen Wuustwezel en Maria-ter-Heide is het soms nog goedkoper dan de Q8, en soms net tussen Loos (heeft eigenlijk geen concurentie echt in de buurt vandaar dat zijn prijs altijd wat hoger is (heeft hij me zelf verteld)) en de Q8 in.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » ma 22 jun, 2015 21:41

Ik zag gisteren bij Avia in Nuenen een prijs van €0,496, onder de €0,50 zie je niet zoveel in NL.

MaartenVeeke
Geregistreerd lid

Bericht door MaartenVeeke » do 16 jul, 2015 22:56

Zaterdag rijden mijn vriendin, hond en ik in de 9000 van Breda naar Maastricht. Zat te denken om door België te rijden en onderweg eens te stoppen voor de gewone LPG maar ook voor een volle tank premium (euro 98, V-power, Excellium etc). Is weer eens wat anders voor mijn vriendin want tot en met Eindhoven rijdt ze dagelijks en herinnert ze teveel aan werk :D. Ik zie mijn kans schoon om het inmiddels 7 maanden oude restje Esso Euro 98 op te branden en een tank vers spul met een flacon DryFuel te tanken. Scheelt nog steeds ongeveer het kwartje van Kok ten opzichte van NL. De route gaat dan via de E19 en E313. Waar zou ik er het beste af kunnen om LPG en premium goedkoop te tanken? Lokale suggesties op minder dan 5 minuten van een afslag/afrit ook van harte welkom!

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » vr 17 jul, 2015 18:25

89 cent in si on Zwitserland :x

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » za 18 jul, 2015 13:36

MaartenVeeke schreef:Zaterdag rijden mijn vriendin, hond en ik in de 9000 van Breda naar Maastricht. Zat te denken om door België te rijden en onderweg eens te stoppen voor de gewone LPG maar ook voor een volle tank premium (euro 98, V-power, Excellium etc). Is weer eens wat anders ..........Scheelt nog steeds ongeveer het kwartje van Kok ...... ;-(+ . De route gaat dan via de E19 en E313. Waar zou ik er het beste af kunnen om LPG en premium goedkoop te tanken? Lokale suggesties op minder dan 5 minuten van een afslag/afrit ook van harte welkom!
LUKOIL HOESELT
Bilzersteenweg, 53 A
3730 HOESELT

Vanaf de E313, Afslag 31, Bilsen. Rechtsaf richting Tongeren, de N730 op richting Tongeren. Binnen de vijf minuten LPG aan een prijs van 0,306 de liter. Iets meer dan dat kwartje. :P Superprijs rijdt weg voor 1.506.

http://www.lukoil.be/go/nl/lukoil_station.cfm?id=248" onclick="window.open(this.href);return false;.

Maar je bent al gearriveerd in Maastricht ? :oops: (ja sorry, geheel vergeten te tanken in B., de Saab was zo fijn kilometers aan het wegmalen. Voor de hond was dat ook keivet/kwispelen.) Is daar heel goed vertoeven :love:

MaartenVeeke
Geregistreerd lid

Bericht door MaartenVeeke » za 18 jul, 2015 19:15

Heej Gunar bedankt voor de suggestie! Ik heb uiteindelijk via een collega van me uit Maastricht de suggestie gekregen om toch via Nederland heen en weer te rijden. Inclusief omrij kilometers naar de rijksweg in Maasmechelen was dat korter. Daar zat een Lukoil die LPG verkocht voor €0,296 en premium voor € 1,468. Ik ben bij Lukoil echter niet voor de premium gegaan. 100m verder zit een Shell die euro 98 (V-Power) voor € 1,56 verkocht. Shell heeft in mijn beleving een betere reputatie en 1,56 is voor Nederlandse begrippen een lachertje. In Nederland reden we over de snelweg ook diverse shells voorbij die E95 verkochten voor €1,72. Voelt als een goede deal!
-edit- de hond heeft het reuze naar dr zin in de Saab. Geloof het of niet maar als ik vraag of ze in de Aygo van mijn schoonmoeder springt dan weigert ze :D Onze hond reist in stijl!

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » za 18 jul, 2015 19:53

Maasmechelen :-S+ Je bent de eerste SF-er die daar ooit getankt heeft. :wave:

Ik kan het mij niet heugen .....maar lang geleden.....(geen :wow: ) leugen:

viewtopic.php?p=1625015#p1625015" onclick="window.open(this.href);return false;

Lang geleden, 26 juni 2015, was er eens.....S@@bman: " 0,292 bij Lukoil in Maasmechelen intussen."

Maastricht. Daar heb ik nog nooit getankt. Ook geen toekomstplannen in die richting.

Jarenlang getankt op het traject Tongeren-Maastricht. Iets ten oosten van Tongeren, 3-4 km, (industriezone Tongeren-Oost) aan de Maastrichtersteenweg :P , tot aan de opritten naar de E313, waren + zijn drie tankstations (Dats 24, Octa+, Gulf) die geen eurocent voor elkaar onder willen doen. Scherpe concurrentie = scherpe prijzen = even in de arm -laten knijpen of bijten :wink: . Ben ik niet helemaal wakker....wat een droomprijzen ! Hoe dichter richting Maastricht, op Belgisch grondgebied nogwel, hoe "normaler" de vraagprijzen worden. Dicht bij de grens (Riemst) is er dan nog maar een klein verschil. Uitzondering op die hoofdregel :-S+ Maasmechelen. Ook daar ruime keus uit tankstations die scherp laten tanken. Waar het baasje heel blij van wordt. Dat scheelt een kwartjes. :wow: (Saabs lopen echt super op echte super van de Shell, inderdaad + ervaringskunde; je hebt goed gekozen !!!)

:offtopic:
Aygo.....een hond is slim met grijze cellen.....dat is onraad. Die denkt én weet: Aygo = no go. 8).
Onderschat een krokodil ook liever niet. Zware jongen/meisje. En scherp !
Uitgebroken uit de dierentuin nemen die net als wij de autoweg op zoek naar wat lekkers....bij de hamburgertent. :wow:

https://www.youtube.com/watch?v=BHEw-FtRFC8" onclick="window.open(this.href);return false;

LBJP
Geregistreerd lid

Bericht door LBJP » vr 24 jul, 2015 23:02

ik blijf ook trouw aan de shell in Opgrimbie ( Maasmechelen), mooie pomp en ook een super wasstraat. De luckey Luke oil iets verder op de weg naar Maastricht vanuit Maasmechelen is meestal een cent per liter goedkoper.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » zo 23 aug, 2015 20:46

Ik tank nog steeds in Maasmechelen, Gunar.
Intussen 0,266 € per liter :shock: !
Dat betekent een volle tank voor nog geen 12 euro.
Ik denk dat dat het goedkoopste is dat ik ben tegengekomen in de 13 jaar dat ik op LPG rijd.

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » ma 24 aug, 2015 11:52

Gisteren volle tank voor €15,-.
Prijs stond op 38ct.
Bij Q8 op de weg tussen Achterbroek en Maria-ter-Heide.

Daar kan je stiekem lpg tanken 's-nachts en in het weekend als alles dicht is.....

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » di 25 aug, 2015 20:32

Daar kan je stiekem lpg tanken 's-nachts en in het weekend als alles dicht is.....
Vreemd dat dat nog kan op sommige plekken.
Het is me een raadsel hoe ze dat gefikt krijgen.

Plaats reactie