koprevisie 9-3
-
ed-93
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
vincde
- Geregistreerd lid
misschien een overbodige vraag.
Kijkend op mijn kop zie ik dat er een afdruk staat van 98 (rechterzijkant van de kop als je met de motorkap open aan de voorkant sta en dan naar de motor kijkt)...lijkt mij het bouwjaar. ik weet dat er een ruil kop op is gekomen zou dat betekenen dat er een T5 kop op is gekomen? Dat zou dus gunstig zijn lijkt mij.....
gr Vincent
Kijkend op mijn kop zie ik dat er een afdruk staat van 98 (rechterzijkant van de kop als je met de motorkap open aan de voorkant sta en dan naar de motor kijkt)...lijkt mij het bouwjaar. ik weet dat er een ruil kop op is gekomen zou dat betekenen dat er een T5 kop op is gekomen? Dat zou dus gunstig zijn lijkt mij.....
gr Vincent
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
vincde
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)

heyvincde schreef:misschien een overbodige vraag.
gr Vincent
het inlaat spruitstuk heeft dan" een adapter" nodig anders past deze niet .
dus ik denk het niet
sorry
mvg werner
-
vincde
- Geregistreerd lid
-
Japiejo5
- Geregistreerd lid
Wat is een flashlube? En wat kost dat? Is het bijvoorbeel mogelijk om die er "vast" in te zetten,....of werkt het niet zo?
Jap,..is zo technisch als een paasei,....maar heeft een 9-3 SS op gas,....en vreest de koprevisie kosten
Hoewel er niks slecht klinkt of slecht loopt,..maar de verhalen alleen al doen me af en toe beven 
Jap,..is zo technisch als een paasei,....maar heeft een 9-3 SS op gas,....en vreest de koprevisie kosten
-
jochem
- Geregistreerd lid
Maak je dan maar geen zorgen.Japiejo5 schreef:Wat is een flashlube? En wat kost dat? Is het bijvoorbeel mogelijk om die er "vast" in te zetten,....of werkt het niet zo?
Jap,..is zo technisch als een paasei,....maar heeft een 9-3 SS op gas,....en vreest de koprevisie kostenHoewel er niks slecht klinkt of slecht loopt,..maar de verhalen alleen al doen me af en toe beven
Never fix things that ain't broken of zoiets
Flashlube is een soort lube (lubricant) wat ervoor zorgt dat alles lekkerder blijft lopen.
Het is een klepsmeersysteem wat direct in het brandsofsysteem wordt ingespoten. hoe je dit het beste inbouwt? daarvan moet ik het antwoord helaas schuldig blijven
fijne dag!