Prijs lpg op hoogste niveau ooit
-
Bob61
- Geregistreerd lid
Re: Prijs lpg op hoogste niveau ooit
Ha 900C,
Die in Benthutten weet ik ook te vinden maar die in Zoetermeer zit op de van Leeuwenhoeklaan. Nog steeds prettig geprijst en ga daar dan ook altijd tanken!
Die in Benthutten weet ik ook te vinden maar die in Zoetermeer zit op de van Leeuwenhoeklaan. Nog steeds prettig geprijst en ga daar dan ook altijd tanken!
-
Tubbe
- Donateur (2x)

zou het verhaal van boeren en propaan (want die veroorzaakt ook de prijsstijging) gewoon komt van het feit dat op veel plaatsn in het buitengebied woningen voorzien van een propaantank voor koken en stoken. En dat gaat wat harder in de laatste twee maanden dan anders. Een collega van me stookt olie in de kachel en dacht ook al aan een nieuwe bestelling (normaal 2,5 tank per jaar nu ws. 3-3,5) omdat het in deze maanden altijd hard gaat en nu nog iets harder.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
En de prijzen blijven maar stijgen.
Inmiddels is 0,652 € de laagste prijs hier in de buurt.
-
Azul
- Geregistreerd lid
Tjonge. Jullie Vlamingen zitten al bijna op het zelfde niveau als in NL. Ik moest vandaag 68,9 per liter betalen.S@@bman schreef:En de prijzen blijven maar stijgen.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ja het gaat hard hier... Sjezis LPG is hier bij mij al 86 cent. Dat is meer dan de dieselprijs van 2 jaar geleden! En dan te bedenken dat 1 jaar geleden de benzine 1,08 kostte op het goedkoopst. En dat de LPG toen 39 cent was. Dat is gewoon een f*cking verdubbeling van de prijs in 1 jaar tijd

-
tanisha
- Geregistreerd lid
als het zo door gaat is ombouw op bio-ethanol een haalbare en voordeligere zaak
als ik daar nog eens bij optel dat de 900ng het nooit beter dan 1 op 9 lpg doet
en de 9000 2.3lpt automaat mij op lange stuken met zeer rustig rijden 1 op 14 a 15
ik hoop dat de 900ng met 2.3t automaat dat ook gaat doen! 
als ik daar nog eens bij optel dat de 900ng het nooit beter dan 1 op 9 lpg doet
en de 9000 2.3lpt automaat mij op lange stuken met zeer rustig rijden 1 op 14 a 15
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
De verschillen met Nederland worden inderdaad heel klein.
Ik heb voor het eerst in negen jaar 30 € betaald voor een volle tank
.
Ik troost me met de gedachte dat over een jaar mijn 900 (op LPG) belastingvrij is (30 € per jaar).
Ik heb voor het eerst in negen jaar 30 € betaald voor een volle tank
Ik troost me met de gedachte dat over een jaar mijn 900 (op LPG) belastingvrij is (30 € per jaar).
-
jangske
- Geregistreerd lid
Bij ons in Diepenbeek (belgisch limburg) staat de lpg nu op 0,595/ liter bij een shell station! gaat dus toch terug de goede kant op!
De link als bewijs http://www.brandstofprijzen.be/station_ ... hlY2tlZD0=
De link als bewijs http://www.brandstofprijzen.be/station_ ... hlY2tlZD0=
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bij tankstation Maes bij de luchthaven van Antwerpen gisteren was het iets van 60,9 voor LPG. Voor benzine 139,9. Verschillen met Nederland niet verschrikkelijk groot maar op een lege tank kan je er toch aardig wat besparen als je er toch bent.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
In 2011 moet er Russische LPG deze kant uit gaan komen dat concurreert met het veelal Noorse LPG waar we nu op rijden. Die concurrentiestrijd zou de LPG-prijs weer moeten laten dalen, aldus een woordvoerder van Vialle. Met de stijgende olieprijs wordt verwacht dat diesel richting de 1,40 en benzine naar 1,70 per liter gaat....
-
Injectie
- Moderator
betaalde afgelopen zaterdag aan de rondweg in Utrecht 69,9 voor een litertje LPG. was relatief goedkoop. En ik had de tank leeggereden. Stonden wel 6 auto's voor me te wachten.
Waarvan 3 amerikaanse pick ups. en een chevy van.
Wat gaat daar veel in.
-
jangske
- Geregistreerd lid
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Bij een goedkope pomp hier in de buurt (West-Friesland/Kop van Noord-Holland) schommelt ie ook al een tijd rond de 0,695/0,705. Echt niet normaal, 1,5 jaar geleden was het 0,30 per liter. Het is nog steeds goedkoper dan benzine, maar ik geef mijn geld toch liever aan andere dingen uit.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Het is zo inderdaad weinig aantrekkelijk om met een G1 installatie wegenbelasting te betalen. Daar moet je nu weer serieus voor kilometers rijden om daar een beetje mee uit te komen. Verbruik is tenslotte ook 20% hoger.