Ik ook, als btw bedragS@@bman schreef:Even terug wat positief nieuws: ik betaal intussen weer 0,298 per liter.
de literprijs van LPG
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: de literprijs van LPG
-
levensnevel
- Donateur (3x)

en de doorstart (zie de post van wo 20 mei, 2015 8:36)
http://www.ed.nl/economie/vialle-eindho ... -1.4978452" onclick="window.open(this.href);return false;
Echter: wel met 50% minder personeel.
Of is het sociaal wenselijker om nu te zeggen dat 22 arbeidsplaatsen behouden zijn
Oh ja, bij de BP in Oirschot mocht ik net 54,9 eurocent / liter aftikken.
http://www.ed.nl/economie/vialle-eindho ... -1.4978452" onclick="window.open(this.href);return false;
Echter: wel met 50% minder personeel.
Of is het sociaal wenselijker om nu te zeggen dat 22 arbeidsplaatsen behouden zijn
Oh ja, bij de BP in Oirschot mocht ik net 54,9 eurocent / liter aftikken.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

De goedkoopste plek hier in de buurt om LPG te tanken is al maandenlang gewoon langs de A1. Daar waar de pompen voorheen minimaal 10 cent per liter duurder waren is het nu het voordeligst. Raar maar waar.....
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Gisteren 37,5 ct per liter in Wuustwezel bij de Q8. Het blijft leuk zo.
-
Hertog
- Geregistreerd lid
En wat is die prijs? De Total langs de A2 (Oudegein) is op mijn route meestal het goedkoopst, momenteel 57 cent.gårdarket schreef:De goedkoopste plek hier in de buurt om LPG te tanken is al maandenlang gewoon langs de A1. Daar waar de pompen voorheen minimaal 10 cent per liter duurder waren is het nu het voordeligst. Raar maar waar.....
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

[]
Dezelfde prijs, €0,569 per literliter. Niet slecht alhoewel het natuurlijk altijd beter kan.
Dezelfde prijs, €0,569 per literliter. Niet slecht alhoewel het natuurlijk altijd beter kan.
Reden: onnodige quote verwijderd
-
levensnevel
- Donateur (3x)

mm,
kwa gemiddelde landelijk adviesprijs (GLA) begint het gat tussen benzine (RON 95) en LPG in ons kikkerlandje nu ras de 100 eurocenten te naderen.
Vandaag is de benzine weer 0,6 eurocent duurder geworden en de LPG 0,2 eurocent goedkoper
GLA benzine is 174,5 eurocent
GLA LPG is 76,1 eurocent
http://www.nu.nl/brandstof" onclick="window.open(this.href);return false;
overigens mocht ik gisteren bij de BP in Oirschot 52,9 eurocent per liter aftikken.
kwa gemiddelde landelijk adviesprijs (GLA) begint het gat tussen benzine (RON 95) en LPG in ons kikkerlandje nu ras de 100 eurocenten te naderen.
Vandaag is de benzine weer 0,6 eurocent duurder geworden en de LPG 0,2 eurocent goedkoper
GLA benzine is 174,5 eurocent
GLA LPG is 76,1 eurocent
http://www.nu.nl/brandstof" onclick="window.open(this.href);return false;
overigens mocht ik gisteren bij de BP in Oirschot 52,9 eurocent per liter aftikken.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

check,
18 juni 2015: het gat benzine - LPG is nu > 100 eurocent
GLA Benzine 95 175,9 eurocent / liter
GLA LPG 75,7 eurocent / liter
BTW, ik betaalde afgelopen dinsdag bij de BP in Oirschot 51,9 eurocent / liter
18 juni 2015: het gat benzine - LPG is nu > 100 eurocent
GLA Benzine 95 175,9 eurocent / liter
GLA LPG 75,7 eurocent / liter
BTW, ik betaalde afgelopen dinsdag bij de BP in Oirschot 51,9 eurocent / liter
-
sprankel
- Geregistreerd lid
In Mechelen Total aan 34.7
Total is normaal overal dezelfde prijs, autostrade of in de middle of nowhere, zelfde prijs dus was verbaasd een Total te vinden die lager prijst dan andere Total tankstations. Maar hangt ook een spandoek hier speciale korting op LPG. Meeste wat ik zie is rond de 42-45 cent de liter.
-
peeke 1972
- Donateur

Is dat die aan de Mechelse steenweg? Er is idd eentje in Mechelen die lage prijzen hanteerd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
postma
- Donateur (5x)

Een beetje uit de buurt, maar rond het Gardameer, in Italië, is de prijs rond de 57 cent, terwijl het vorig jaar, om deze tijd zo'n 25 cent duurder was. Is dus nu vergelijkbaar met Nederland.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

mmm,
jaartje geleden was bij de Makro in Best de prijs 68,8 eurocent voor een liter LPG.
jaartje geleden was bij de Makro in Best de prijs 68,8 eurocent voor een liter LPG.
-
mickael
- Donateur

Gisteren 50,9 ct bij de BP Kadoelen in Amsterdam Noord 
-
sprankel
- Geregistreerd lid
Total op Oscar van Kesbeeckstraat, Mechelen Noord op 2 minuten rijden van de MacDonalds.peeke 1972 schreef:Is dat die aan de Mechelse steenweg? Er is idd eentje in Mechelen die lage prijzen hanteerd.
Tot een half jaar geleden kon je op de Q8 aan de Brusselsesteenweg goedkoop tanken maar tank stond bovengronds dicht tegen het huis van de buren, die zijn gaan klagen bij de Brandweer/stad en ze hebben heel de LPG daar moeten weghalen. Waarschijnlijk schrik gekregen toen er een tijd geleden een auto op een bovengrondse LPG tank gereden was van een tankstation aan de autostrade.