Prijs lpg op hoogste niveau ooit
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Re: Prijs lpg op hoogste niveau ooit
Hij is inderdaad weer wat gedaald, ongeveer 5ct hier.
-
Injectie
- Moderator
vandaag lekker wezen touren. Eerst de sprookjescamping in Hardenberg bezocht. Vervolgens in duitsland effe de benzine volgegooid. aral Ultimate 102. Dat lust ie schijnbaar graag
. Vervolgens in Denekamp voor 60,9 de lpg volgegooid. Rij ik ca 1km verder zie ik bij de gulf aldaar 58;9 op de borden staan.
ach ja de lokale prijs is 69,9. Kan nu toch nog 2 dagen pendelen op de avia lpg.
-
jelger
- Geregistreerd lid
gisteren in Hasselt, Belgie 56,9 gezien. Op de grens naar Valkenswaard (N69) 80,9 
-
millerman
- Donateur (3x)

Dat grensstation is altijd al bizar duur geweest. Heel raar, want aan de andere kant van de grens is het een stuk goedkoper.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bij mij in de regio is het overal 80,9 ct momenteel. Die 70,9 eerder deze pagina was in het Oosten van het land.
Altijd nog ruim 2x zo goedkoop als Euro 95 (€1,639) maar het zou nog wel goedkoper mogen...
Altijd nog ruim 2x zo goedkoop als Euro 95 (€1,639) maar het zou nog wel goedkoper mogen...
-
jelger
- Geregistreerd lid
In Den Haag bij de 3 relevante Shell stations voor mij 67,9-69,9 ct
-
brinky
- Donateur

In Vjenne is 't weer onder de 60 eurocent. 
-
jelger
- Geregistreerd lid
Dat is dus wat ik me ook afvraag: hebben ze daar wel klanten? Neerpelt/Overpelt is dichtbij. En je gaat niet speciaal naar dat grensstation omdat je tank al bijna leeg is. Er woont daar niemand. Dat de Belgen hun prijzen misschien wat opdrijven om hongerige Nederlandse centen te pakken kan ik me daarentegen wel voorstellen.millerman schreef:Heel raar, want aan de andere kant van de grens is het een stuk goedkoper.
-
millerman
- Donateur (3x)

Hetzelfde zie je bij het laatste tankstation voor de grens aan de A2 bij Eijsden. Misschien zijn er genoeg leaserijders die alleen in Nederland mogen tanken en het dus net voor de grens doen? Groot mysterie...
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Zo, vandaag weer eens getankt voor €0,615 per liter L.P.G en inderdaad, bij een tankstation van de Shell. 
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

In 't Veld, tussen Heerhugowaard en Schagen, zitten ze nu op 0,625, dat loont voor jou misschien ook nog wel de moeite Lennard.
-
Injectie
- Moderator
hmm wil morgen effe lekker uitwaaien op schoorl. Kom ik dan daar ook langs... Loont de moeite om dan niet te tanken voor vertrek.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ja dank voor de tip Tjeerd. Bij mij in de straat momenteel 0,829 
-
Injectie
- Moderator
zo hoog zie ik het zelfs niet langs de snelwwg daar zitten ze al 4ct lager.
-
jangske
- Geregistreerd lid
Gisteren 18,40 euro betaald voor 35 liter gas dat is dus aan 0,526 
Moest echter ook wat benzine bijtanken aan 1,486
dat was dan bijna 15 euro voor 10 schamele litertjes!
Moest echter ook wat benzine bijtanken aan 1,486