enkele "vialle" vragen ;)
-
schnitsel
- Geregistreerd lid
Saab 95 2.0t 150pk Bj 2000
Pas nieuwe benzinepomp MAAR
Smorgens slaat ie direct aan, maar als ik dan aan gaspedaal kom dreigt hij uit te vallen dus elkemorgen
beetje pompen en hopen hem in gang te kunnen houden..best compressietest laten doen? Waar kan dit?
Rij de gas steeds leeg tot auto begint te stotteren,niet goed?
Zou graag een grotere tank willen in onderbouw of grotere UFO want 4ofwel is echt niks als je 900 km per dag rijdt... Moet ik steeds aan 80 cent tanken in
nl terwijl hij bij ons(lanaken 58 cent kost! ) waar kan ik een tweedehands grotere tank vinden en laten plaatsen?
Pas nieuwe benzinepomp MAAR
Smorgens slaat ie direct aan, maar als ik dan aan gaspedaal kom dreigt hij uit te vallen dus elkemorgen
beetje pompen en hopen hem in gang te kunnen houden..best compressietest laten doen? Waar kan dit?
Rij de gas steeds leeg tot auto begint te stotteren,niet goed?
Zou graag een grotere tank willen in onderbouw of grotere UFO want 4ofwel is echt niks als je 900 km per dag rijdt... Moet ik steeds aan 80 cent tanken in
nl terwijl hij bij ons(lanaken 58 cent kost! ) waar kan ik een tweedehands grotere tank vinden en laten plaatsen?
-
John Grand
- Geregistreerd lid
Re: enkele "vialle" vragen ;)
het door blijven rijden tot dat motor stottert is zeker niet goed voor de pomp van de LPG.
Kan al wel wat geleden hebben nu , verkeerde vorm van bezuinigen dan , en dan zouden Hollanders zuinig zijn ????????

P.S. zou bij 900 km per dag een diesel niet beter/handiger zijn ????????????
Kan al wel wat geleden hebben nu , verkeerde vorm van bezuinigen dan , en dan zouden Hollanders zuinig zijn ????????
P.S. zou bij 900 km per dag een diesel niet beter/handiger zijn ????????????
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Zou dus idd je pomp kunnen zijn.
Is het niet mogelijk twee tanks te installeren?
Is het niet mogelijk twee tanks te installeren?
-
schnitsel
- Geregistreerd lid
Geen idee maar een grotere tank moet ik dringend zien op de kop te tikken....
-
John Grand
- Geregistreerd lid
Wat voor tank heb je nu dan
als je een vialle tank moet hebben is het belangrijk dat de pomp ook goed is natuurlijk , wel een punt om op te letten daarbij dan denk ik, maar bij 900 per dag zul je toch dagelijks moeten tanken vrees ik, is ook wel erg veel lijkt me ??????
als je een vialle tank moet hebben is het belangrijk dat de pomp ook goed is natuurlijk , wel een punt om op te letten daarbij dan denk ik, maar bij 900 per dag zul je toch dagelijks moeten tanken vrees ik, is ook wel erg veel lijkt me ??????
-
ReinO
- Donateur (2x)

900 km per dag: waar rij je dan helemaal heen?
-
schnitsel
- Geregistreerd lid
Ik doe expressvervoer door heel europa, eigenrijder...
Heb nu een ufotank waar maar 40liter in kan dus 3x tanken per dag
Iemand tips ,advies? Grotere tank op zelfde plaats ? 80 liter tanken zou al mooi zijn
Heb nu een ufotank waar maar 40liter in kan dus 3x tanken per dag
Iemand tips ,advies? Grotere tank op zelfde plaats ? 80 liter tanken zou al mooi zijn
-
ReinO
- Donateur (2x)

die grotere tank gaat passen maar tot 70 liter past tussen de achterwielophanging
3 keer tanken is 3 keer rusten: meer pauze dan de gem werknemer
3 keer tanken is 3 keer rusten: meer pauze dan de gem werknemer
-
John Grand
- Geregistreerd lid
40 liter is wel erg weinig idd .
heb ook een ''ufo; tank zoal jij het noemt en daar gaat toch al gauw nettto ca 55 liter in schat ik , rijd deze nooit leeg echter .
Ze noemen het ook wel eens een ringtank by the way
succes
Leuke job trouwens ??
zou iets voor mezelf kunnen zijn als dat lonend is ????????????
De tarieven in transport zijn zeer aan de lage kant schijnt het

heb ook een ''ufo; tank zoal jij het noemt en daar gaat toch al gauw nettto ca 55 liter in schat ik , rijd deze nooit leeg echter .
Ze noemen het ook wel eens een ringtank by the way
succes
Leuke job trouwens ??
zou iets voor mezelf kunnen zijn als dat lonend is ????????????
De tarieven in transport zijn zeer aan de lage kant schijnt het
-
tanisha
- Geregistreerd lid
900km per dag?
dat reed ik ook op een goede dag met de vrachtauto!
gebruik je dat ding als koeriers auto of zo?
ik geef je een goed advies ruil dat ding snel om voor een diesel met die kilometers op lpg gaat er snel iets stuk en alles van lpi is duur om te vervangen
gebruik je dat ding als koeriers auto of zo?
ik geef je een goed advies ruil dat ding snel om voor een diesel met die kilometers op lpg gaat er snel iets stuk en alles van lpi is duur om te vervangen
-
Garrett
- Lid van verdienste
Optie 2 -wat tanisha zegt-: inruilen op een 2.2 TiD. Onderschat de 9-3 qua laadcapaciteit daarin niet.
De auto heb je nog niet zo lang, toch? Wat was je idee toen je de auto aanschafte terwijl je 900km per dag rijdt? Want als ik goed reken kom je uit op een jaarkilometrage van ruim 200.000km.
-
9000-95
- Donateur

Moet je vooral doen bij Vialle. Dan loopt er vloeibaar lpg het pomphuis in, spoelt daar het vet uit de lagers en binnen de kortste keren legt je pomp het loodje. Zo goedkoop is deze oplossing dus niet. Nog even los van de veiligheidsaspecten...Garrett schreef:80% tankbeveiliging laten verwijderen. Scheelt ook weer 8 liter dus 100km en is een goedkope (gratis?) oplossing.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Bon, da's een slecht advies dus 
Na uitvoerig overleg (en uitleg) van mijn gasinstallateur én het nodige speurwerk op internet, kan ik me geen veiligheidsrisico's indenken die groter worden wanneer je 100% tankinhoud gebruikt.
Na uitvoerig overleg (en uitleg) van mijn gasinstallateur én het nodige speurwerk op internet, kan ik me geen veiligheidsrisico's indenken die groter worden wanneer je 100% tankinhoud gebruikt.
-
John Grand
- Geregistreerd lid
zou zelf toch ook voor een diesel gaan in zijn geval wat ik al zei ook , is ook makkelijker verkrijgbaar overal , vooral buiten nederland etc, al word dat wel beter ,
zopu het met mijn eigen huidige Saab ook wel aandurven maar zeker ben je nooit!
Maar is een beginnend eigen rijder wellicht gezien hij de auto pas heeft , vind de 900 per dag toch veel voor zoiets maar is te doen natuurlijk is niet vergelijkbaar met vrachtwagen , heb daar ervaring genoeg mee .
het zouden lange ritten kunnen zijn en is de gemiddelde snelheid toch een stuk hoger en ook toegestaan natuurlijk , ideaal dus
succes Herr Snitzell
en veeeeeeeeeeel veilige km,s 
zopu het met mijn eigen huidige Saab ook wel aandurven maar zeker ben je nooit!
Maar is een beginnend eigen rijder wellicht gezien hij de auto pas heeft , vind de 900 per dag toch veel voor zoiets maar is te doen natuurlijk is niet vergelijkbaar met vrachtwagen , heb daar ervaring genoeg mee .
het zouden lange ritten kunnen zijn en is de gemiddelde snelheid toch een stuk hoger en ook toegestaan natuurlijk , ideaal dus
succes Herr Snitzell