Pagina 1 van 1

Goede G3 installateur in buurt Nijmegen

Geplaatst: di 02 okt, 2012 14:07
door plafundum
Hi al,

voor zus ben ik aan het informeren naar LPG in haar 9-3 1.8t uit 2003, met 200k op de teller. Zie viewtopic.php?f=18&t=122393.

Heeft iemand goede ervaringen in de buurt van Nijmegen?

Groet,

Ad

Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen

Geplaatst: wo 03 okt, 2012 21:59
door giuliettaevo
Noy autogas in Heumen.

Alleen of ze veel ervaring hebben met Saab hebben durf ik niet te zeggen.

Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen

Geplaatst: do 04 okt, 2012 10:52
door rhwinkels@gmail.com
http://www.autogasinbouw-leto.nl/pg-237 ... /home.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Leto Wijchen. Zelf geen ervaring mee. Doen veel Volvo.

Succes

Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen

Geplaatst: do 04 okt, 2012 12:13
door schimmjc
Leon Mesman in Son.
http://www.mesman.nl

Hebben mijn Volvo V70 Classic voorzien van Vialle LPI.
Schijnen erg goed te zijn hoewel ik nog wel wat kleine probleempjes heb gehad.

Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen

Geplaatst: do 04 okt, 2012 12:57
door Harris
Zoals ik in je andere topic al opmerkte, heb ik goede ervaringen met Snoek autogas in Zevenaar. Heeft ook ruime ervaring met Saab.

Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen

Geplaatst: do 04 okt, 2012 15:46
door mitch291
...