Pagina 1 van 1
Goede G3 installateur in buurt Nijmegen
Geplaatst: di 02 okt, 2012 14:07
door plafundum
Hi al,
voor zus ben ik aan het informeren naar LPG in haar 9-3 1.8t uit 2003, met 200k op de teller. Zie
viewtopic.php?f=18&t=122393.
Heeft iemand goede ervaringen in de buurt van Nijmegen?
Groet,
Ad
Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen
Geplaatst: wo 03 okt, 2012 21:59
door giuliettaevo
Noy autogas in Heumen.
Alleen of ze veel ervaring hebben met Saab hebben durf ik niet te zeggen.
Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen
Geplaatst: do 04 okt, 2012 10:52
door rhwinkels@gmail.com
http://www.autogasinbouw-leto.nl/pg-237 ... /home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Leto Wijchen. Zelf geen ervaring mee. Doen veel Volvo.
Succes
Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen
Geplaatst: do 04 okt, 2012 12:13
door schimmjc
Leon Mesman in Son.
http://www.mesman.nl
Hebben mijn Volvo V70 Classic voorzien van Vialle LPI.
Schijnen erg goed te zijn hoewel ik nog wel wat kleine probleempjes heb gehad.
Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen
Geplaatst: do 04 okt, 2012 12:57
door Harris
Zoals ik in je andere topic al opmerkte, heb ik goede ervaringen met Snoek autogas in Zevenaar. Heeft ook ruime ervaring met Saab.
Re: Goede G3 installateur in buurt Nijmegen
Geplaatst: do 04 okt, 2012 15:46
door mitch291
...