LPG inbouwen en motor revisie

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
Paul Gommans
Geregistreerd lid

LPG inbouwen en motor revisie

Bericht door Paul Gommans » do 27 dec, 2012 0:02

Nu mijn saab 9-5 2.3 se de leeftijd van 15 jaar heeft berijkt is het voor mijn als jongen ondernemer om hem als Youngtimer te gaan rijden.
Mijn auto heeft nu 266000 km op de teller staan.

Nu lijkt me niet slim om even na een inbouw station te rijden en LPG er in te laten bouwen.
Ik ga er van uit dat mijn moter een moter revisie nodig heeft.

Weet iemand welke punten je tegen komt bij het inbouwen van LPG in combinatie met deze KM stand.
Plus weet iemand een goed bedrijf daar voor?

r.wery
Geregistreerd lid

Re: LPG inbouwen en motor revisie

Bericht door r.wery » do 27 dec, 2012 18:26

Als je geen bezwaar hebt tegen een eindje rijden ..... Ad Ruissen , Lpg & Aircoservice in Broekland bij Deventer / Olst. Een begenadigd inbouwer, en zelf ervaren Saab rijder. Kleinschalig bedrijf, ouderwetse precisie. Werkt regelmatig samen met Saab Service Deventer. Je zou daar met de chef van de werkplaats (Gé Kamphuis) kunnen bespreken wat de bijzonderheden van je auto zijn, maar ik zou niet onmiddellijk kunnen bedenken welke bezwaren er tegen LPG bij een 9-5 2.3 met zo,n (bescheiden) km stand zouden bestaan. Inbouw van LPG in mijn 9-3 uit 2001 met 70.000 km kostte € 2000,- all-in. Super service, incl. mogelijkheid van vervangend vervoer. Raadpleeg de site van LPG Ruissen. Ook een begenadigd plaatwerker trouwens .....

Plaats reactie