Wij willen onze Necap gas installatie er uit halen ,is er iemand in de buurt die dat vak kundig kan en wil doen .
En dan wel met keuring en wijzigen kenteken.SAAB 9.5 2.0 T bj 2000
Bij voorkeur in het noorden omg Assen.
G3 uitbouwen.
-
brinky
- Donateur

Re: G3 uitbouwen.
Koltec Necam neem ik aan...? Uitbouwen is natuurlijk een optie... maar wat is de reden? Vanwege een defect aan het systeem?
-
vries de A
- Geregistreerd lid
Ja er is een defect aan als de auto na 40 km echt warm word ,begint hij op gas te stotteren,er is al een nieuwe verdeler opgekomen maar hij blijft stotteren en neemt 1op 5.
Gr Auke
Gr Auke
-
brinky
- Donateur

Lambda regeling nagekeken? Gasdruk afgesteld? Injectoren gecontroleerd?
Uitbouwen of repareren, zou allebei wel voor je willen doen.
Uitbouwen of repareren, zou allebei wel voor je willen doen.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik zou toch proberen te repareren met de huidige brandstofprijzen...
-
9000-95
- Donateur

+1
reken maar eens uit, je omslag punt met een bestaande lpg installatie zal rond de 4500 km per jaar liggen. Dus rij je meer dan één keer per week naar de supermarkt dan loont het haast al om de installatie te laten repareren
reken maar eens uit, je omslag punt met een bestaande lpg installatie zal rond de 4500 km per jaar liggen. Dus rij je meer dan één keer per week naar de supermarkt dan loont het haast al om de installatie te laten repareren
-
toniboy
- Geregistreerd lid
Verdamper is lek , nieuw membraan erin. Zonde om de LPG eruit te halen. Krijg je spijt van !! Ik wordt al ziek als ik onze Polo vol moet gooien na 500 km 70 euro . Nee daar wordt je niet vrolijk vanvries de A schreef:Ja er is een defect aan als de auto na 40 km echt warm word ,begint hij op gas te stotteren,er is al een nieuwe verdeler opgekomen maar hij blijft stotteren en neemt 1op 5.
Gr Auke