In mijn 9-5 ligt de reserveband, netjes in een Vialle tas los in de kofferruimte, normaal gezien geen last van, maar nu de 3e minisnack gearriveerd is moet er regelmatig met kinderwagen en reiswieg gereden worden, en dan is het niet handig. Ik heb de Mountain Terrain kinderwagen, zie plaatjes (van het Web, niet van onszelf), en die kan in opgevouwen toestand, met reiswieg, nét in de bagegeruimte, mits ik de reserverband & hoedenplank eruit gooi en thuis laat... Ik denk dat die reserveband dus de komende jaren een vaste verblijfplaats in de schuur zal gaan krijgen... Maar wat nu als ik met een lekke tuub kom te staan...
Toen bij Azul2001 zijn gastank werd ingebouwd kreeg hij in plaats van een getaste thuisbrenger een 12v compressortje en een flesje bandenplak erbij, netjes van Vialle... Is dat een oplossing die mensen kennen, en in de praktijk al hebben gebruikt? Neemt in ieder geval eens tuk minder plek in dan die thuisbrenger. Misschien eens bellen met Vialle of ze die ook niet los leveren, of zijn dat soort setjes ook al in de accesoireshops te koop dat iemand weet???