Pagina 1 van 1

900i classic 2,1 op LPG

Geplaatst: di 29 jan, 2008 23:20
door MFHammer
Beste forumers

Ik rijdt 40000 km per jaar en wil hiervoor 2 classics gaan gebruiken.
Een Saab 900i met 230k op de teller +/- 30000 per jaar.
Een Saab 900i cabrio met 165k op de teller +/- 10000 per jaar.

De Classic is al een aantal jaar mijn hobby en ik heb er nu 4, waarvan er 2 zijn geschorst.
Nu wil ik van mijn hobby gedeeltelijk mijn werk maken, eind mei moet ik mijn lease auto inleveren en ik heb geen nieuwe lease auto uitgezocht.
Dus moet ik in mijn saab 900i 2,1 16V met 230000 km gas laten inbouwen.

Wie kan dit?
Wat kost dit?
Heeft goede of slechte ervaringen?
en/of tips.

Groeten

Martin

2.1 lpg

Geplaatst: di 05 feb, 2008 18:22
door G.J. Hallink
Hallo Martin,
ik heb ook een 2.1 op LPG en dat zit er al vanaf het begin in. Hij rijdt prima en is ook lekker vlot in het verkeer. De motor en bak zijn nog nooit vervangen en hebben al meer dan 420.000 km gereden. Een echte aanrader om ook te hebben en het verbruik ligt ongeveer op de 1 op 7,5.
vr.gr. Gerrit Jan Hallink

Geplaatst: di 05 feb, 2008 18:49
door Greg
Mandigers LPG in Son doet dit voor ongeveer 900 euro. :wink: Heb er zelf erg goede ervaringen mee.

Geplaatst: do 07 feb, 2008 0:16
door baszwolle
Greg schreef:Mandigers LPG in Son doet dit voor ongeveer 900 euro. :wink: Heb er zelf erg goede ervaringen mee.

ja vriend maar de jouwe heeft een simpele installatie, de 2,1 moet helaas alweer voldoen aan andere eisen, duurder dus. :cry: