Heren,
iemand ervaring met TUNAP in combinatie met een LPI installatie?
Tunap is een smeersel voor de kleppen en zittingen tegn inslijten. Dit spuit je in de gas tank. Heb het in het verleden gebruikt bij een "normale" gas installatie en dat werkte echt heel goed. Geen gekliederm et de flashlupe maar elke 10dkm even langs de gasboer en die spoot het erin (25 euro) Ik ben benieuwd of iemand dit product kent en heeft gebruikt bij een LPI installatie, mogelijk heeft het ook een positieve werking op de pomp en injectoren. Voor de geintreseerde heb ik een PDFflyer over dit product.
gr Vincent
TUNAP alternatief voor Flash lupe
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
We hebben zelf flashlube, wat volgens mij goed functioneert. Ik heb wel gehoord van Tunap maar ken geen gebruikerservaringen. In jouw plaats zou ik me er sowieso niet mee bezig houden want gezien de km-stand van jouw 9-3 heb je allang een gereviseerde (voor LPG geschikte) cilinderkop. Dan zijn flashlube en tunap overbodig.
-
vincde
- Geregistreerd lid
Ja er zit al een andere kop op dat klopt. Maar had begrepen dat ook een aangepaste kop baat heeft bij de middellen.
Maar ben zoiezo benieuwd naar gebruikers ervaringen van mensen met een LPI die TUNAP hebben gebruikt. Er zit ook een reinigende werking in welke misschien wel goed werkt voor de pomp en injectoren. Dit is ook wat TUNAP bevestigde.
gr Vincent
Maar ben zoiezo benieuwd naar gebruikers ervaringen van mensen met een LPI die TUNAP hebben gebruikt. Er zit ook een reinigende werking in welke misschien wel goed werkt voor de pomp en injectoren. Dit is ook wat TUNAP bevestigde.
gr Vincent
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Ik heb géén ervaring op dit gebied, maar Tunap is een merk en géén product.
Met diverse andere producten van Tunap heb ik wel hele goede ervaringen.
Overigens voor producten van Tunap, zie onder andere: http://www.tunap.nl/algemeen/frameset.html .
Met diverse andere producten van Tunap heb ik wel hele goede ervaringen.
Overigens voor producten van Tunap, zie onder andere: http://www.tunap.nl/algemeen/frameset.html .