Ringtank en versterker

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
Kompasowa
Geregistreerd lid

Ringtank en versterker

Bericht door Kompasowa » zo 25 mei, 2008 22:24

Wellicht niet helemaal het goede topic, maar ergens gaat het over gas...

Ik wil een versteker inbouwen in de kofferbak naast de ringtank. De laadvloer is nml opnieuw vlak gemaakt met schuimrubber en afgedekt met een plaat triplex. Lijkt me ideaal om een versterker in te verwerken (uiteraard goed beschermd en geventileerd).

Nu hoor ik echter wat geluiden over versterkers naast LPi installaties en storingen. Zoeken op het forum heeft me niet veel opgeleverd tot nu toe.

Wie heeft er tips en\of pointers?

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » ma 26 mei, 2008 9:17

ik heb een gastank in de lengte richting van de wagen achterin en heb twee versterkers tegen de achterbank gemonteerd. voor zover ik weet geen problemen. maar zorg er natuurlijk wel voor dat alles goed is afgeschermd. je zou geen vonkje willen hebben in de buurt van de gastank ;)

cornekev
Geregistreerd lid

Bericht door cornekev » ma 26 mei, 2008 9:25

zijn die storingen dan gevolg van een straling of gewoon een probleem bij het electrisch gedeelte aansluiten?

Kompasowa
Geregistreerd lid

Bericht door Kompasowa » ma 26 mei, 2008 12:41

Geen idee, maar voor ik begin ben ik wat info aan het verzamelen.

Ik heb het absoluut niet op vonken in de auto, gas of niet, dus alles gaat netjes geisoleerd en afgeschermd worden.

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » di 27 mei, 2008 19:32

Kompasowa schreef:Geen idee, maar voor ik begin ben ik wat info aan het verzamelen.

Ik heb het absoluut niet op vonken in de auto, gas of niet, dus alles gaat netjes geisoleerd en afgeschermd worden.
Ja is natuurlijk ook gekheid ;) Maar als alles netjes gemonteerd word kan je geen problemen hebben geloof ik.

Plaats reactie