Vialle verdamper type F verschillende versies?
Geplaatst: zo 23 nov, 2008 13:13
Bij het vervangen van mijn versleten verdamper en het monteren van de nieuwe,viel mij op dat op de nieuwe verdamper ingesteld/afgesteld moet /kan worden. Het werkte niet goed om met de oude setting de motor stationair te laten lopen.Mijn gasinstallatie is g2 .Is deze regeling voor g3?