Pagina 1 van 1

Vialle verdamper type F verschillende versies?

Geplaatst: zo 23 nov, 2008 13:13
door jacques1967
Bij het vervangen van mijn versleten verdamper en het monteren van de nieuwe,viel mij op dat op de nieuwe verdamper ingesteld/afgesteld moet /kan worden. Het werkte niet goed om met de oude setting de motor stationair te laten lopen.Mijn gasinstallatie is g2 .Is deze regeling voor g3?

Geplaatst: zo 23 nov, 2008 13:23
door elvirisimo
Relateren naar necam/koltec verdamper en destijds uitgevoerde revisie erop - hiermee kan je de (uitgaande) druk regelen. Hiervoor heb je een drukmeter nodig en de afstelgegevens.