Inbouwen in Nederland voor Belgische wagen?

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
doddel
Geregistreerd lid

Inbouwen in Nederland voor Belgische wagen?

Bericht door doddel » ma 05 okt, 2009 11:08

ik heb de indruk dat een inbouw van lpg in Nederland goedkoper is dan in Belgie. Hoe zit het met de papiermolen?

Is er in de buurt van de B-NL grens (liefst in het westen) een bedrijf dat voor minder dan 2000 euri een vialle met flash lube plaats in een 9-3 van 2003 (met 67l ringtank)?

roelf1974
Geregistreerd lid

Bericht door roelf1974 » vr 09 okt, 2009 22:59

Nederland lijkt me idd goedkoper. Maar... Wat die papiermolen dus betreft, heb ik de vraag eens gesteld op wegcode.be (klik hier). Niet overduidelijk als antwoord. Als je een beter antwoord vindt of ervaringsdeskundige wordt, vooral hier posten!

Gezien het verhaal met het Belgische keuringsnummer, was mijn conclusie dat ik de boel in BE zou laten plaatsen, moest het er van komen. Bijkomend voordeel: installateur passeert zelf langs keuring zodat jij geen dag vakantie moet nemen.

Overigens, kennis van me heeft enkele maanden geleden een 2004 9-3 1.8t op Vialle LPI met Flash lube laten leggen in belgenland. Was all in een 2.350 € kwijt als ik me niet vergis.

Roel.

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » za 10 okt, 2009 7:57

Ik heb het ooit eens uitgezocht, en ik kan me herinneren dat een aantal inbouwers in de regio Eindhoven ook voor België gecertificeerd was. Ik ben de naam alleen vergeten, maar je zou de 'bekende' /grote adressen in Eindhoven/Son eens kunnen bellen.

Plaats reactie