Vialle bandreparatieset

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Vialle bandreparatieset

Bericht door fozwart » di 15 dec, 2009 21:44

Zonder echt vertrouwen te hebben in het Vialle bandreparatieset moest ik het gebruiken nadat mijn linkervoorband volledig leeg stond.

Ik heb de handleiding gevolgd en kon al snel mijn weg vervolgen. In eerste instantie was er enige onbalans maar nadat de vloeistof goed verdeeld was, was die onbalans ook weg. Drie uur later was ik bij de bandenreparateur met een band die nog steeds op druk was. Bij de reparateur bleek dat er maar liefst 6 spijkers in mijn band zaten en dat de vloeistof van het bandenreparatiesetje gemakkelijk uit de band te verwijderen is omdat het wateroplosbaar is.

Commentaar van de bandenman. Geweldig spul omdat je niet genoodzaakt bent je band te vervangen (zolang de band te repareren is natuurlijk) en dat is met veel andere reparatiesetjes vaak wel nodig.

Mijn vertrouwen is dusdanig toegenomen dat ik na dit voorval meteen een nieuw flesje vloeistof heb besteld bij de Vialle dealer en met een gerust hart weer op pad ga.

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » di 15 dec, 2009 21:52

Vialle is hiervan zelf geen producent, als ik mij niet vergis is dit hetzelfde als TyreLeaks. Inderdaad een super product.

Plaats reactie