eindelijk oplossing irritante storing

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
patp
Geregistreerd lid

eindelijk oplossing irritante storing

Bericht door patp » vr 18 dec, 2009 13:22

heb de raad van David Joost opgevolgd en heb de auto naar Spijkenisse gebracht....en zie daar de oplossing gevonden!!!! de gaspomp was stervende...duur grapje, 595 euro ex btw.daar gaat je kerstbonus.maar goed, ben blij dat het is opgelost.ik kan de auto eind v/d middag ophalen.hou jullie op de hoogte hoe hij tot deze storingsmelding komt.blijf het een vreemd verhaal vinden,kort geleden[hlf jaar] istie nog bij V.Ommeren geweest.Maar nogmaals bedankt voor de vele tips en het meedenken.Groetjes Patrick

onno2
Geregistreerd lid

gaspomp

Bericht door onno2 » zo 20 dec, 2009 15:24

Haha, dacht ik al....

Leuk is anders. dure grapjes die pompen.
Ze schijnen tegenwoordig beter te zijn.

De installatie die ik heb kan je ook niet leegrijden, schakelt automatisch op bezine, stotteren doet ie ook geheel niet. Ik ben benieuwd of je nu ook van dat hikken afbent na een snelwegrit.... ik had het nog steeds namelijk.

patp
Geregistreerd lid

Bericht door patp » wo 23 dec, 2009 18:44

was wel even slikken toen ik de prijs hoorde...........maar goed,hij rijdt weer als de brandweer.bij lage toeren geen enkel schokje waarneembaar als de motor overschakelt. en ook totaal geen last als ik na een tijdje toeren van de snelweg afkom.echt, ben super tevreden....alleen ik vraag me af waarom V.Ommeren hier niet achter was gekomen,had me anders een sloot geld gescheeld.

docdré
Geregistreerd lid

Bericht door docdré » vr 25 dec, 2009 11:36

Had laatst ook een defecte pomp (mijn auto deed niets meer op LPG) maar die diagnose was binnen 2 minuten gesteld bij v. Ommeren. Pomp was nog geen jaar oud en had net 40k gedraaid. Er zou rond die tijd een serie pompen geleverd zijn die niet was afgevuld met de betreffende olie door de toeleverancier. Jos v.O was dus niet bepaald verbaasd.
Pomp is direct vervangen. Probleem (kosteloos) weg.

patp
Geregistreerd lid

Bericht door patp » ma 28 dec, 2009 15:27

zo...dan heb je mazzel zeg!! maar goed , eerlijkheidshalve moet ik wel erbij vermelden dat mijn installatie 5 jaar geleden door V.Ommeren er in is gebouwd en ben nu een kleine 120.000 verder.maar wat mij nu zo verbaasd,hij heeft hem 1 keer een volle 2 dagen onder handen gehad,200 euro verder en ik ben kort geleden nog bij hem geweest...maar de pomp is goed hoor en ga maar naar je dealer wordt er dan gezegd....met de nodige kosten niet te vergeten.dus ik na aanraden op dit forum naar Allround LPG,waar ik overigens proffesioneel behandeld ben, en zie daar.... na 2 uurtjes wisten ze mij te vertellen wat het probleem was...gewoon doormeten in zowel het lage toergebied als het hoge toer gebied en het zat hem in het doormeten[verschil] warme motor en koude motor....ik had gewoon het gevoel alsof ik niet serieus werd genomen bij Jos V Ommeren.ik ga dit zeker bij hem neer leggen.of ben ik nu gek??? maar nogmaals..ik ben keurig en deskundig benaderd door de mensen op dit forum en daardoor ben ik in contact gekomen met Allround LPG...nogmaals bedankt. en met een tevreden gevoel vanuit de bestuurders stoel...allemaal de beste wensen en dat we nog vele km.tjes mogen maken in 2010 , groetjes Patrick

Plaats reactie