Pagina 1 van 1

900 classics turbo uit 1985 op gas

Geplaatst: di 11 mei, 2010 22:32
door raymondh
Goede dag beste saab vrienden.
Ik wil weten of een saab 900 turbo uit 1985 goed op gas loopt.

Vast bedankt

Re: 900 classics turbo uit 1985 op gas

Geplaatst: wo 12 mei, 2010 22:32
door jwaterink
Alles kan, maar het hangt er nogal vanaf of het een 8 of 16 klepper is.

Re: 900 classics turbo uit 1985 op gas

Geplaatst: zo 13 jun, 2010 21:51
door spider_NL
Wat nou als het een 8 klepper is? :)

Re: 900 classics turbo uit 1985 op gas

Geplaatst: zo 13 jun, 2010 22:25
door Sapphire
Dan kan íe ook gewoon op gas maar kost het iets meer moeite en is het wat backfire-gevoeliger en moeilijk om daarnaast ook op benzine te kunnen rijden.

Re: 900 classics turbo uit 1985 op gas

Geplaatst: vr 02 jul, 2010 0:14
door Lennart.
hoezo ? kdfi ?:P net zo makkelijk als je toch al bezig bent!