saab Vialle LPG document gezocht
-
Thom
- Donateur

saab Vialle LPG document gezocht
Wie heeft voor mij een kopie, scan of link van een officieel Saab document waarin een Vialle LPG installatie beschreven wordt? Het gaat om een G2 installatie voor een 2.0 16v injectie, ingebouwd in een classic uit 1993.
-
Thom
- Donateur

Re: saab Vialle LPG document gezocht
ik heb de 900 die ik laatst hier op het forum aanbood, verkocht aan een Duitser. Die heeft voor de keuring zoveel mogelijk documenten nodig, vandaar mijn vraag.
-
brinky
- Donateur

Ah, op die fiets... dus niet zozeer bedradingsschema, maar een goedkeuring / beschrijvend document?
-
Thom
- Donateur

juist ja. Als de TUV ziet zat het origineel in NL is geleverd dan zijn ze wat soepeler. Ik heb ooit eens een handboek of zo gezien, of een accessoiredocument, waarin Saab een LPG installatie van Vialle beschrijft. Zoiets zoek ik.
De koper was er al van uitgegaan dat hij een andere tanbk nodig had, maar ik heb ook wel eens gehoord dat het niet nodig is. Hangt vast van de keurmeester af. En van de bijbehorende documenten.
De koper was er al van uitgegaan dat hij een andere tanbk nodig had, maar ik heb ook wel eens gehoord dat het niet nodig is. Hangt vast van de keurmeester af. En van de bijbehorende documenten.
-
geert S
- Geregistreerd lid
Thom, ik heb hier een ingescande folder waarin Saab over Vialle schrijft, als zijnde een 'semi' originele upgrade in de 900.
Laat maar of je interesse hebt, dan mail ik hem even naar je!
Laat maar of je interesse hebt, dan mail ik hem even naar je!