Dit weekend weer (de)monteren in Leusden

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
rademaker
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Dit weekend weer (de)monteren in Leusden

Bericht door rademaker » wo 09 feb, 2011 19:45

Omdat de temperatuur overdag op het 10 graden nivo zit durven we dit weekend weer anderen uit te nodigen mee te helpen slopen aan 900(0) klassiekers die onherroepelijk rijp voor de sloop zijn. Zo leer je hoe een Saab in elkaar zit. En als je het al weet kan er dus nog sneller worden gewerkt en kunnen de niet-kenners daarvan profiteren.

Zaterdag is ondergetekende aanwezig, zondag geeft Rhinobird aan waar je aan mag komen en waar niet.
We zijn zelf ook nog bezig een automaat te repareren en een gevlakte kop te hermonteren (op twee 9000's), dus genoeg te genieten. En heb je vragen dan kan het zijn dat er techneuten rondlopen die daar - vrijblijvend - een verstandig antwoord op weten.

Er zijn uiteraard vast wel wat onderdelen te koop.
Graag eigen gereedschap meenemen, dan raken we niet in de war.

Liefhebbers svp tijdig opgeven, dan weten we hoeveel koffie en brood er moet worden ingeslagen en geef ik je het adres door in Leusden (nabij de A28, net onder Amersfoort).

Koos

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Dit weekend weer (de)monteren in Leusden

Bericht door Robbert » do 10 feb, 2011 0:21

Ik bel je morgen wel even over mijn aanwezigheid.

rademaker
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door rademaker » do 10 feb, 2011 13:25

Zaterdag is het vanaf 9:30 uur, zondag vanaf 10 uur.

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » do 10 feb, 2011 13:30

ik kom even buurten, denk ik. altijd gezellig en leerzaam. wellicht dat ik nog wat kan friemelen aan de trekhaak van mijn zwarte Saab (met meerderen klust toch gezelliger, is mijn ervaring), of een helpende hand kan bieden bij andermansch Saab.

rademaker
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door rademaker » za 12 feb, 2011 9:16

Vandaag wordt het niet echt super weer, maar dan halen we onze grote paraplu, een partytent, tevoorschijn.
Er komen minimaal 2 sleutelgasten, en afhankelijk van familieomstandigheden en neerslag kans op enkele langsdwarrelende oudgedienden.

Op zondag zijn er o.a. Christiaan, Robbert en Elrick.

Koos

Plaats reactie