Haagse minimeet + sloop 99, 19 mrt: Verhulstplein + Thai
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Haagse minimeet + sloop 99, 19 mrt: Verhulstplein + Thai
Ik ben er niet voor 1130.
-
Menno
- Geregistreerd lid
En ik ben weer weg rond 13:00 of 14:00: de zaken die ik er af wil halen heb ik dan wel (definitieve afvoer vind maandag pas plaats i.v.m. werktijden schrootboer) en ik ervaar enige werkdruk
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ik ben van 1200 uur tot 1430 uur aanwezig. Voornamelijk in het aangrenzende kantoorpand. Thai is mogelijk na 1600 uur mits er animo is.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik weet het nog niet. Je hoort het morgen wel.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Vanwege een ongeluk op de A13 was ik pas om 1330 uur in Den Haag. Wat ik aantrof was een ontmantelde 99 met enkele plaatwerkdelen: KLIK
Volgens mij zwaaide ik bij Malieveld naar Robbert in een grijze Saab, klopt dit?
Volgens mij zwaaide ik bij Malieveld naar Robbert in een grijze Saab, klopt dit?
-
Menno
- Geregistreerd lid
Ja, we waren snel klaar en taaiden rond een uur of 1 af. Was mooi klussen in het zonnetje.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ja dat klopt Roger. Ik zwaaide nog terug.
Menno dank voor de onderdelen en de diagnose.
Sapphire: ik heb nog de wisservloeistoftank meegenomen: hij lag er zo zielig. Hebben?
Menno dank voor de onderdelen en de diagnose.
Sapphire: ik heb nog de wisservloeistoftank meegenomen: hij lag er zo zielig. Hebben?
-
thomkins
- Geregistreerd lid
grappig, ik herinner me het verhulstplein omdat een vroegere werkgever daar een kantoor had.
-
Arnout99cc
- Donateur (4x)

Het was leuk om weer eens met wat Saabisten rond te hangen. Mocht er nog ergens aan een Saab gewerkt gaan worden in Den Haag laat het even weten, dan kijk ik of ik erbij kan zijn.
Groeten,
Arnout
Groeten,
Arnout
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
als fan van op straat klussen.. het liefst in de stromende regen, wil ik wel eens weten hoe het er uit moet zien met een zonnetje... FOTO's !!
-
Menno
- Geregistreerd lid
Ha Vinz,
Sorry, geen foto's gemaakt, maar neem de foto van Tenfour en stel je er wat ouwehoerende mannen bij voor. Beter dan regen.
Grt
Sorry, geen foto's gemaakt, maar neem de foto van Tenfour en stel je er wat ouwehoerende mannen bij voor. Beter dan regen.
Grt
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
nog beter dan regen ?! dubieusMenno schreef:Ha Vinz,
Grt