SAABMUSEUM

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
e.m.penninga
Geregistreerd lid

SAABMUSEUM

Bericht door e.m.penninga » wo 25 jan, 2012 9:42

Hoera het SAAB museum is gered en blijft op de plaats waar het hoort, het zou toch gaaf zijn om met een ieder die wil/kan een aantal dagen richting museum te gaan en zo het museum een hart onder de riem te steken en zelf een aantal heerlijke dagen te hebben. Ik weet ook niet hoe één en ander geregeld moet gaan worden maar leuk lijkt het me zeker. groeten engel :O: :O:

nastydrive
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: SAABMUSEUM

Bericht door nastydrive » wo 25 jan, 2012 9:49

was al bekent zie viewtopic.php?f=10&t=109759&p=1228127#p1228127" onclick="window.open(this.href);return false;

e.m.penninga
Geregistreerd lid

Bericht door e.m.penninga » wo 25 jan, 2012 9:55

mooi zo ben ik niet de enige die er zo over denkt

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » wo 25 jan, 2012 10:07

Maar volgens mij ging het Engel hier niet om het bekend maken van dit nieuws. Hij wil een meeting in het leven roepen om gezamenlijk naar Trollhättan te gaan en het museum te bezoeken. Goed plan!! Ik denk dat je hier wel aansluiting kunt vinden voor dit idee!

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » wo 25 jan, 2012 11:16

Erg leuk idee! Ti's een eindje rijden voor een museumbezoek, maar als Saabevent natuurlijk een te gek uitje. Konvooi naar Trolhättan, mooie route :-)

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » wo 25 jan, 2012 13:28

Vorige week de ferries naar Noorwegen/Zweden geboekt. Eind juli gaan we dus toch weer een bezoek brengen aan het museum :D .

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 25 jan, 2012 13:34

leuk idee !! wilde daar altijd al een keer naar toe...
Lange reis, zal dit topic ff goed in de gaten houden 8)

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » wo 25 jan, 2012 13:35

Waarschijnlijk ga ik eind april!

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » wo 25 jan, 2012 14:09

Super dat het Saabmuseum gered is. :applause:
Brandslang schreef:Hij wil een meeting in het leven roepen om gezamenlijk naar Trollhättan te gaan en het museum te bezoeken. Goed plan!! Ik denk dat je hier wel aansluiting kunt vinden voor dit idee!
Maaruh. Moeten we dan niet alvast boten gaan bestellen, voor de 1500 Auto's, die naar Trollhattan willen afreizen :lol:
Grt Hennie

francofiel
Donateur
Donateur

Bericht door francofiel » wo 25 jan, 2012 15:56

Ik ken wel een kapitein die zou willen meedoen... een Italiaan... doet het ook goed bij de vrouwelijke Saabliefhebbers.. :lol:

Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » wo 25 jan, 2012 19:09

Misschien doet die het kapitein het goed in het Saab Performance Team, op 2 wielen rijden is makkelijker dan op je zij varen blijkbaar. :lol:

paulzee
Geregistreerd lid

Bericht door paulzee » wo 25 jan, 2012 20:13

Ach ik ben er ook op 2 wielen gekomen.. (was om mn Saab te sparen, inmiddels weet ik beter rijden vindt ze het fijnst)

N2024
Geregistreerd lid

SAABMUSEUM

Bericht door N2024 » wo 25 jan, 2012 20:32

Als er een meet komt kunnen we het blog van save saab museum misschien gebruiken voor meer internationale deelname?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Plaats reactie