SAABMUSEUM
-
e.m.penninga
- Geregistreerd lid
SAABMUSEUM
Hoera het SAAB museum is gered en blijft op de plaats waar het hoort, het zou toch gaaf zijn om met een ieder die wil/kan een aantal dagen richting museum te gaan en zo het museum een hart onder de riem te steken en zelf een aantal heerlijke dagen te hebben. Ik weet ook niet hoe één en ander geregeld moet gaan worden maar leuk lijkt het me zeker. groeten engel

-
nastydrive
- Donateur (2x)

Re: SAABMUSEUM
was al bekent zie viewtopic.php?f=10&t=109759&p=1228127#p1228127" onclick="window.open(this.href);return false;
-
e.m.penninga
- Geregistreerd lid
mooi zo ben ik niet de enige die er zo over denkt
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Maar volgens mij ging het Engel hier niet om het bekend maken van dit nieuws. Hij wil een meeting in het leven roepen om gezamenlijk naar Trollhättan te gaan en het museum te bezoeken. Goed plan!! Ik denk dat je hier wel aansluiting kunt vinden voor dit idee!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Erg leuk idee! Ti's een eindje rijden voor een museumbezoek, maar als Saabevent natuurlijk een te gek uitje. Konvooi naar Trolhättan, mooie route 
-
N207
- Donateur

Vorige week de ferries naar Noorwegen/Zweden geboekt. Eind juli gaan we dus toch weer een bezoek brengen aan het museum
.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
leuk idee !! wilde daar altijd al een keer naar toe...
Lange reis, zal dit topic ff goed in de gaten houden
Lange reis, zal dit topic ff goed in de gaten houden
-
berta
- Donateur (2x)

Super dat het Saabmuseum gered is.
Grt Hennie
Maaruh. Moeten we dan niet alvast boten gaan bestellen, voor de 1500 Auto's, die naar Trollhattan willen afreizenBrandslang schreef:Hij wil een meeting in het leven roepen om gezamenlijk naar Trollhättan te gaan en het museum te bezoeken. Goed plan!! Ik denk dat je hier wel aansluiting kunt vinden voor dit idee!
Grt Hennie
-
francofiel
- Donateur

Ik ken wel een kapitein die zou willen meedoen... een Italiaan... doet het ook goed bij de vrouwelijke Saabliefhebbers.. 
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Misschien doet die het kapitein het goed in het Saab Performance Team, op 2 wielen rijden is makkelijker dan op je zij varen blijkbaar. 
-
paulzee
- Geregistreerd lid
Ach ik ben er ook op 2 wielen gekomen.. (was om mn Saab te sparen, inmiddels weet ik beter rijden vindt ze het fijnst)
-
N2024
- Geregistreerd lid
SAABMUSEUM
Als er een meet komt kunnen we het blog van save saab museum misschien gebruiken voor meer internationale deelname?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk