Kofferbak verkoop saab onderdelen

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PeetSaa
Geregistreerd lid

Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door PeetSaa » ma 26 mar, 2012 19:04

Ik wil even een hengeltje uitgooien of er behoefte bestaat aan een kofferbak markt,
dat wil zeggen een markt waar je je 2de hands saab spullen/onderdelen vanuit je kofferbak kunt verkopen aan andere liefhebbers.
Het gaat hier dan in de eerste instantie om particuliere verkoop.
Zelf ben ik ook in het bezit van een paar onderdelen maar heb geen zin om dat allemaal apart op de foto te zetten en vervolgens op het forum of marktplaats te zetten.
Vandaar de vraag of er meer mensen zijn die dat "probleem" kennen en het op zo'n kofferbakverkoop/meeting wel willen verkopen.
Mocht er interesse zijn dan zal dit zeer waarschijnlijk ergens in Rotterdam plaats gaan vinden.
Maar nogmaals laat even weten of er belangstelling voor is.

Gebruikersavatar
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door johnb52 » ma 26 mar, 2012 19:15

Volgens mij is er 5 augustus eentje op spa franchorchamps?

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door Robbert » ma 26 mar, 2012 20:34

Is er niet in april een onderdelendag bij het magazijn van de Saabclub in Piershil?

Gebruikersavatar
PeetSaa
Geregistreerd lid

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door PeetSaa » ma 26 mar, 2012 21:20

Robbert schreef:Is er niet in april een onderdelendag bij het magazijn van de Saabclub in Piershil?
Maar dat is niet om de hoek dat Piershil, en dat is dan van de saabclub, en mijn idee is bedoeld voor induviduele particulieren.

Gebruikersavatar
christaero
Donateur
Donateur

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door christaero » ma 26 mar, 2012 21:24

Piershil is nog geen 30 km bij R'dam vandaan, ligt net naast Nieuw-Beyerland :wink:
Is de onderdelendag in Piershil alleen voor SCN leden?

Gebruikersavatar
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door sb129h » ma 26 mar, 2012 21:27

Voor wat betreft Piershil: hoe meer zielen, hoe meer vreugd zou ik zeggen.
Volgens mij kost "buiten zonder kraam" niet zo veel.

Gebruikersavatar
berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door berta » di 27 mar, 2012 9:37

Kom ook al jaren in Piershil en Ooy en voorheen in Rhenen.
Ik zie het als 'n meeting, waar je ook nog wat onderdelen kunt vinden.
En nee het is niet specifiek voor SCN-leden.
Dus PeetSaa Gooi je onderdelen in de kofferbak,en kom gezellig naar Pierhil 14 April

Grt Hennie

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door Sonab » di 27 mar, 2012 9:41

Neem woensdagavond een kofferbakje vol onderdelen mee en kom gezellig naar de ZW NL meeting op vlieveld midden zeeland, Peetsaa! Welkom :D

Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door S@@bman » di 27 mar, 2012 9:43

Niet 4 april, maar 14 april!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door Sapphire » di 27 mar, 2012 9:48

Zoiets is alleen lokaal handig volgens mij. Rotterdam is voor mij ruim een uur rijden enkele reis, in die tijd kan ik heel wat spul op marktplaats zetten en een veel groter publiek bereiken. Onderdelendagen zijn imho vooral leuk om bij te kletsen en saabjes te kijken maar echt spannende dingen vind je er meestal niet. Daarbij is 90% van de bezoekers zo'n beetje voor spek en bonen aanwezig, dus echt veel raken de meeste verkopers niet kwijt.

Gebruikersavatar
S@@bman
Geregistreerd lid

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door S@@bman » di 27 mar, 2012 9:52

Ik vond die set originele achtergordels voor een vroege 900 anders wel spectaculair in Ooij vorig jaar :wink:.

Gebruikersavatar
berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door berta » di 27 mar, 2012 9:54

S@@bman schreef:Niet 4 april, maar 14 april!
Inderdaad 14 April sorry, heb het inmiddels veranderd.
Had hoofdletter 1 gebruikt, Wordt dan Uitroepteken. :lol:

Grt Hennie

Gebruikersavatar
PeetSaa
Geregistreerd lid

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door PeetSaa » di 27 mar, 2012 15:49

Sonab schreef:Neem woensdagavond een kofferbakje vol onderdelen mee en kom gezellig naar de ZW NL meeting op vlieveld midden zeeland, Peetsaa! Welkom :D
Helaas op een doordeweekse avond is niet handig voor mij, maar ik zal eens kijken of ik in pierhil aanwezig kan zijn.

Nairua
Donateur
Donateur

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door Nairua » do 29 mar, 2012 2:57

Vind ik ook wel handig. :)

Sonetty
Geregistreerd lid

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen

Bericht door Sonetty » do 29 mar, 2012 22:54

In Aalst (Belgie) is er in September weer een onderdelen markt
juiste datum is nog niet vast gelegd

Plaats reactie