Kofferbak verkoop saab onderdelen
-
PeetSaa
- Geregistreerd lid
Kofferbak verkoop saab onderdelen
Ik wil even een hengeltje uitgooien of er behoefte bestaat aan een kofferbak markt,
dat wil zeggen een markt waar je je 2de hands saab spullen/onderdelen vanuit je kofferbak kunt verkopen aan andere liefhebbers.
Het gaat hier dan in de eerste instantie om particuliere verkoop.
Zelf ben ik ook in het bezit van een paar onderdelen maar heb geen zin om dat allemaal apart op de foto te zetten en vervolgens op het forum of marktplaats te zetten.
Vandaar de vraag of er meer mensen zijn die dat "probleem" kennen en het op zo'n kofferbakverkoop/meeting wel willen verkopen.
Mocht er interesse zijn dan zal dit zeer waarschijnlijk ergens in Rotterdam plaats gaan vinden.
Maar nogmaals laat even weten of er belangstelling voor is.
dat wil zeggen een markt waar je je 2de hands saab spullen/onderdelen vanuit je kofferbak kunt verkopen aan andere liefhebbers.
Het gaat hier dan in de eerste instantie om particuliere verkoop.
Zelf ben ik ook in het bezit van een paar onderdelen maar heb geen zin om dat allemaal apart op de foto te zetten en vervolgens op het forum of marktplaats te zetten.
Vandaar de vraag of er meer mensen zijn die dat "probleem" kennen en het op zo'n kofferbakverkoop/meeting wel willen verkopen.
Mocht er interesse zijn dan zal dit zeer waarschijnlijk ergens in Rotterdam plaats gaan vinden.
Maar nogmaals laat even weten of er belangstelling voor is.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Volgens mij is er 5 augustus eentje op spa franchorchamps?
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Is er niet in april een onderdelendag bij het magazijn van de Saabclub in Piershil?
-
PeetSaa
- Geregistreerd lid
Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Maar dat is niet om de hoek dat Piershil, en dat is dan van de saabclub, en mijn idee is bedoeld voor induviduele particulieren.Robbert schreef:Is er niet in april een onderdelendag bij het magazijn van de Saabclub in Piershil?
-
christaero
- Donateur

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Piershil is nog geen 30 km bij R'dam vandaan, ligt net naast Nieuw-Beyerland
Is de onderdelendag in Piershil alleen voor SCN leden?
Is de onderdelendag in Piershil alleen voor SCN leden?
-
sb129h
- Donateur (2x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Voor wat betreft Piershil: hoe meer zielen, hoe meer vreugd zou ik zeggen.
Volgens mij kost "buiten zonder kraam" niet zo veel.
Volgens mij kost "buiten zonder kraam" niet zo veel.
-
berta
- Donateur (2x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Kom ook al jaren in Piershil en Ooy en voorheen in Rhenen.
Ik zie het als 'n meeting, waar je ook nog wat onderdelen kunt vinden.
En nee het is niet specifiek voor SCN-leden.
Dus PeetSaa Gooi je onderdelen in de kofferbak,en kom gezellig naar Pierhil 14 April
Grt Hennie
Ik zie het als 'n meeting, waar je ook nog wat onderdelen kunt vinden.
En nee het is niet specifiek voor SCN-leden.
Dus PeetSaa Gooi je onderdelen in de kofferbak,en kom gezellig naar Pierhil 14 April
Grt Hennie
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Neem woensdagavond een kofferbakje vol onderdelen mee en kom gezellig naar de ZW NL meeting op vlieveld midden zeeland, Peetsaa! Welkom 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Zoiets is alleen lokaal handig volgens mij. Rotterdam is voor mij ruim een uur rijden enkele reis, in die tijd kan ik heel wat spul op marktplaats zetten en een veel groter publiek bereiken. Onderdelendagen zijn imho vooral leuk om bij te kletsen en saabjes te kijken maar echt spannende dingen vind je er meestal niet. Daarbij is 90% van de bezoekers zo'n beetje voor spek en bonen aanwezig, dus echt veel raken de meeste verkopers niet kwijt.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Ik vond die set originele achtergordels voor een vroege 900 anders wel spectaculair in Ooij vorig jaar
.
-
berta
- Donateur (2x)

Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Inderdaad 14 April sorry, heb het inmiddels veranderd.S@@bman schreef:Niet 4 april, maar 14 april!
Had hoofdletter 1 gebruikt, Wordt dan Uitroepteken.
Grt Hennie
-
PeetSaa
- Geregistreerd lid
Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
Helaas op een doordeweekse avond is niet handig voor mij, maar ik zal eens kijken of ik in pierhil aanwezig kan zijn.Sonab schreef:Neem woensdagavond een kofferbakje vol onderdelen mee en kom gezellig naar de ZW NL meeting op vlieveld midden zeeland, Peetsaa! Welkom
-
Sonetty
- Geregistreerd lid
Re: Kofferbak verkoop saab onderdelen
In Aalst (Belgie) is er in September weer een onderdelen markt
juiste datum is nog niet vast gelegd
juiste datum is nog niet vast gelegd