ik rij nu met de vers opgebouwde 9-5 weliswaar nog niet helemaal klaar maar ik doe iedere dag wat aan die wagen en hij begint steeds fijner te worden
de cayenne-rode moet eigenlijk de verkoop in maar ook daar moet nog het een en ander aan gebeuren namelijk 2 achter wiellagers, de koppeling vervangen, lagere achterveren en nieuwe apk
Saab meeting Drenthe "Saabclub Erm" 1 september 2012
-
esalet
- Donateur (8x)

Re: Saab meeting Drenthe "Saabclub Erm" 1 september 2012
Ja maar ja maar, die van het plaatje in Erm is Ambassadeurblauw, bedoel je die of een andere?nike schreef: Kon er niet bij zijn - was onderweg voor een andere SAAB klus, maar kom de komende maanden wel weer vaker in de omstreken van Erm. (Die zwarte 90 al vaker bewonderd in de buurt van de pomp.)
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
Ik vermoed dat hij die van de meeting idd bedoeld, want die woont daar in de buurt
-
MR M
- Geregistreerd lid
Hoi Allemaal,
Voor mij was het de eerste meeting en ja het mag gezegd worden: Ik vond het een erg leuke meeting, gezellig en de tourrit was ook echt mooi! Mijn complimenten voor de organisatie, alles was super verzorgd en geregeld.
MR M
Voor mij was het de eerste meeting en ja het mag gezegd worden: Ik vond het een erg leuke meeting, gezellig en de tourrit was ook echt mooi! Mijn complimenten voor de organisatie, alles was super verzorgd en geregeld.
MR M
-
Burny
- Geregistreerd lid
Hoi Petra en Johan,
Het was weer fantastisch!
Bedankt voor deze mooie en gezellige dag.
We hebben er weer van genoten.
Mr. M. tuurlijk heb jij genoten van de route want je zat nu eindelijk eens in een ECHTE Saab.
Leuk dat je met ons mee reed, dan werd de achterbank ook eens gebruikt.
Het is eigenlijk jammer dat het alweer is geweest.
Zeker tot volgend jaar.
SaabGroeten van;
John
Het was weer fantastisch!
Bedankt voor deze mooie en gezellige dag.
We hebben er weer van genoten.
Mr. M. tuurlijk heb jij genoten van de route want je zat nu eindelijk eens in een ECHTE Saab.
Leuk dat je met ons mee reed, dan werd de achterbank ook eens gebruikt.
Het is eigenlijk jammer dat het alweer is geweest.
Zeker tot volgend jaar.
SaabGroeten van;
John
-
Drevar
- Geregistreerd lid
Ah, ben toch wel blij dat ik op het laatste moment ben gekomen en het nog zo kon regelen dat ik mee kon rijden voordat ik naar Breda ging (volgens mij heb ik toen nog lui ingehaald op de snelweg richting Zwolle, alleen zat ik toen in m'n blauwe Mazda 121 met cabriotop)
Was erg gezellig, de puzzelrit was ook leuk en zo was er gelukkig ook nog een 96 van de partij!
Nog de nodige foto's:

Nog de nodige foto's: