Ik mocht hem lenen van een Politie-autoThe Devil's Own V4 schreef:Denk dat ik ook zo'n blauw zwaailicht koop, lekker Russisch.
Volsa Oldtimerdag en Singelrit 7 juli 2013
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Re: Volsa Oldtimerdag en Singelrit 7 juli 2013
-
Gideon
- Geregistreerd lid
De auto's van minder dan 25 jaar oud waren beprekt tot een stuk of 3, inclusief die van mijzelf. Hopelijk word de 900 Classic vanaf volgend jaar tot en met bj 93' toegestaan en kan iedereen zich inschrijven want plek was er meer dan genoeg, paste nog wel 100 auto's bij. Vind trouwens dat een 87-88 900 classic niet te onderscheiden is van een 91-93 op het eerste gezicht, het is mede daardoor een uniek model dat in de grote lijnen hetzelfde gebleven is dik 14 jaar lang. Het was een zeer mooi dag met een keurige organisatie, waarvoor mijn complimenten 
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Het blijft lastig hoor, want als het aan ons gelegen had was het een Saab en Volvo gebeuren gebleven. Maar dan kregen we die plek niet toegewezen door de gemeente en kregen we net als vorig jaar de vraag waarom andere merken werden uitgesloten voor een evenement zo midden in de stad. We hebben die regel van auto's van voor 1988 redelijk strikt toegepast. Doe je dat niet, komen er allerlei auto's die echt niet passen in het beeld. Opgevoerde Golfjes III en IV, CRX'en enz.. enz... Ik sluit me bij Gideon aan dat voor de buitenwereld een classic Saab 14 jaar lang grotendeels dezelfde auto is gebleven. (Voor een leek is een 900ng en een 9-3 ook vrijwel dezelfde auto immers) En ja, ik word zelf erg gelukkig als ik de Saabs erbij heb die we in ons midden hadden. Is soms toch al opboksen tegen die andere Zweed 
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Ode aan Saab tijdens de Volsa Oldtimerdag
http://youtu.be/KXzrkrAzSYk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/KXzrkrAzSYk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Freek Jansen
- Donateur

Ook Robert en ik hebben volop genoten, lekker open gereden, prachtig weer, veel mensen gesproken, het was goed georganiserd.
Complimenten aan de organisatie en bij gelijkblijvende opzet, zeker voor herhaling vatbaar.
Complimenten aan de organisatie en bij gelijkblijvende opzet, zeker voor herhaling vatbaar.