
ardeens hammetje 2024 16maart .... helaas weer voorbij
-
kimmel
- Donateur (2x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij
Werner en Jos bedankt voor deze editie van de hammetjes, Het was erg leuk en lekker. Fijn om elkaar weer eens te zien en ook nieuwe Saab rijders te ontmoeten. Zoals al verteld zekers voor herhaling vatbaar.
-
BolletjeAppie
- Donateur (2x)

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij
Het was weer heerlijk en gezellig! 
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij
Madam Krizzie kan goed eten 
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... helaas weer voorbij
Zit in de familie! 
-
bestway
- Donateur (2x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... helaas weer voorbij
Gezien alle positieve reacties kunnen we weer terugkijken op een geslaagd evenement ...
... Hierbij een korte financiële verantwoording: .... In de opening van het topic staat vermeld dat we een prijs hadden afgesproken inclusief welkomstdrankje ..... door een misverstand met de uitbater is hier iets fout gegaan en wilde Werner dit welkomstdrankje uit eigen zak betalen .... gelukkig hebben we dit na enig overleg met de uitbater, met o.a. de belofte dat we volgend jaar terugkomen
, toch nog kunnen rechttrekken
.... uiteindelijk is er nog €20 overgebleven en dat zullen wij overmaken naar het Forum ...... Nog even een klein jaartje wachten en dan kunnen jullie weer van de Ardeense Hammetjes 2025 genieten .....
Groetjes Werner & Jos
Groetjes Werner & Jos



