ardeens hammetje 2024 16maart .... helaas weer voorbij

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
Arjan9-3
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij

Bericht door Arjan9-3 » zo 17 mar, 2024 10:09

Top hammetjes 🐷 en dito gezelschap. Mooi plekje ook weer dat je gevonden hebt en hierbij schrijf ik me alvast in voor volgend jaar! Ben nu nog even bezig om ‘t ‘kluifje’ te verteren.


Afbeelding

kimmel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij

Bericht door kimmel » zo 17 mar, 2024 11:57

Werner en Jos bedankt voor deze editie van de hammetjes, Het was erg leuk en lekker. Fijn om elkaar weer eens te zien en ook nieuwe Saab rijders te ontmoeten. Zoals al verteld zekers voor herhaling vatbaar.

Gebruikersavatar
BolletjeAppie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij

Bericht door BolletjeAppie » zo 17 mar, 2024 12:09

Hartstikke bedankt voor deze fantastische uitje! Zeker herhalings vatbaar :)
Nog wat foto's van gisteren:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij

Bericht door Krizzie » zo 17 mar, 2024 12:34

Het was weer heerlijk en gezellig! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... 1 plaats vrij

Bericht door Vyv » zo 17 mar, 2024 13:21

Madam Krizzie kan goed eten :wink:

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... helaas weer voorbij

Bericht door Krizzie » di 19 mar, 2024 18:43

Zit in de familie! :mrgreen:

Gebruikersavatar
bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: ardeens hammetje 2024 16maart .... helaas weer voorbij

Bericht door bestway » vr 22 mar, 2024 12:31

Gezien alle positieve reacties kunnen we weer terugkijken op een geslaagd evenement ... :!: :!: ... Hierbij een korte financiële verantwoording: .... In de opening van het topic staat vermeld dat we een prijs hadden afgesproken inclusief welkomstdrankje ..... door een misverstand met de uitbater is hier iets fout gegaan en wilde Werner dit welkomstdrankje uit eigen zak betalen .... gelukkig hebben we dit na enig overleg met de uitbater, met o.a. de belofte dat we volgend jaar terugkomen :roll: , toch nog kunnen rechttrekken :-P+ .... uiteindelijk is er nog €20 overgebleven en dat zullen wij overmaken naar het Forum ...... Nog even een klein jaartje wachten en dan kunnen jullie weer van de Ardeense Hammetjes 2025 genieten .....

Groetjes Werner & Jos

Plaats reactie