Mini meeting old meets less old

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » vr 04 apr, 2008 16:35

En lees in dit topic dat NG/9-3 rijders soms classic liefhebbers zijn.

En dat NG en 9-3's echte Saabs zijn. (als Jelger het zegt, dan is het zo :wink: )

Mijn dag is weer goed en mijn geweten gesust.

NICS, leuk een project auto erbij. De dame op leeftijd verdient ook een garage.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » vr 04 apr, 2008 20:09

erm, het adopteren van Olive betekend dat ik Popeye schijn te worden?

Jelger, dat heb je me niet verteld

(moet er erg om grinnikken en ja, geef ook auto's namen, maar in dit geval vind ik dat Olive blijft).....

En na het uitleggen aan ex eega wat er nou weer komt (onder andere de plaid op de achterbank beschrijvend, is mij verteld dat de picknick mand er weer bij gaat komen.... Picknicken met twee Labradors erbij...... hellllup 8)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 04 apr, 2008 20:51

Gefeliciteerd Nics. Erg leuk. :D

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 04 apr, 2008 21:14

Gefeliciteerd nic! hier ga je geen spijt van krijgen. :O:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » vr 04 apr, 2008 21:52

jelger schreef:Een rit in een ouwe 99 staat er tegenover, zodat je ook valt voor de charmes van olie en benzineluchten in je interieur...
Oeh maak me gek :P . Gaan we een keer doen Jelger, we komen elkaar vast nog wel tegen op een of andere meeting.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 05 apr, 2008 12:48

Wat een bijzonder originele manier om een auto te verwerven! Leuk Nics. En veel plezier met de 99. :wink:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » ma 16 jun, 2008 12:03

Zo, in blijde afwachting van het arriveren van Olive vanavond ;-) Afspraak met de garage is al gemaakt, volgende week Dinsdag is het lekker bijkletsen en eens kijken wat Olive nodig heeft.
Op de planning staat in ieder geval het monteren van de koplamp wissers (hoort wel niet op een L, maar ik vind ze erop horen) en bekijken hoe we een verse APK en een nieuw jasje kunnen gaan aanmeten.
Ze zal even bij de garage haar intrek nemen totdat we alles geregeld hebben, dus vandeweek maar eens een overall aanschaffen en eens kijken hoe en wat ;-)

heb er ontzettend veel zin in, een dame op respectabele leeftijd erbij, naast den tractor, life is good ;-)

Plaats reactie