Konvooi voorafgaand aan meeting bij MLM

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Pluseight
Geregistreerd lid

Konvooi voorafgaand aan meeting bij MLM

Bericht door Pluseight » za 06 sep, 2008 14:18

Over twee weken is de MLM in Soesterberg. Zoals bekend is begint de dag met een tourrit, die 's ochtends start in Naarden-Vesting. De meerderheid van de deelnemers doet hier aan mee.

Ik behoor tot de groep die er voor heeft gekozen om niet deel te nemen aan de tourrit. Aanvankelijk zou er na de rit nog een tussenstop bij Saab Soest zijn, maar dit was helaas niet mogelijk. Het plan was om na een korte stop in Soest in konvooi verder te rijden naar het terrein van het MLM in Soesterberg. Aangezien dit niet doorgaat, ben ik benieuwd of er nog animo is voor een dergelijk konvooi.

In het draaiboek (te vinden via: http://www.saab9k.nl/meeting2008/DRAAIBOEK_V1.rar ) worden er al 2 mogelijke verzamelplaatsen aangegeven:

Als je in konvooi naar de meeting wilt rijden:
I. 11.00 uur A1 uit de richting Amsterdam richting NaardenVesting, trefpunt BP tankstation vlak voor de afslag Almere.
II. 11.15 uur A1 uit de richting Amersfoort richting Naarden-Vesting, trefpunt IKEA Amersfoort/Vathorst.

Dus mijn vraag is: is er belangstelling voor een konvooi? Zo ja, gaat de voorkeur uit naar plaats I of II?
Voor mij komt ligt Ikea Amersfoort op de route.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » za 06 sep, 2008 17:31

I lijkt mij geen goede optie. Als je met een convooi van bijvoorbeeld 25+ SAABs ineens vanaf de invoegstrook de snewel weer opgaat is het goed mogelijk dat dat niet past. Zeker niet dicht bij een afslag verderop waarvoor wellicht meer mensen alvast rechts gaan rijden.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » za 06 sep, 2008 18:05

Kleine correctie, de toertocht start NIET in Breukelen! Naarden Vesting is the place to be.

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » za 06 sep, 2008 19:21

@Steve-O: het is slechts een suggestie, andere ideeën zijn van harte welkom. ;)
ervani schreef:Kleine correctie, de toertocht start NIET in Breukelen! Naarden Vesting is the place to be.
Oeps, ik pas het even aan.

Plaats reactie