Over twee weken is de MLM in Soesterberg. Zoals bekend is begint de dag met een tourrit, die 's ochtends start in Naarden-Vesting. De meerderheid van de deelnemers doet hier aan mee.
Ik behoor tot de groep die er voor heeft gekozen om niet deel te nemen aan de tourrit. Aanvankelijk zou er na de rit nog een tussenstop bij Saab Soest zijn, maar dit was helaas niet mogelijk. Het plan was om na een korte stop in Soest in konvooi verder te rijden naar het terrein van het MLM in Soesterberg. Aangezien dit niet doorgaat, ben ik benieuwd of er nog animo is voor een dergelijk konvooi.
In het draaiboek (te vinden via: http://www.saab9k.nl/meeting2008/DRAAIBOEK_V1.rar ) worden er al 2 mogelijke verzamelplaatsen aangegeven:
Als je in konvooi naar de meeting wilt rijden:
I. 11.00 uur A1 uit de richting Amsterdam richting NaardenVesting, trefpunt BP tankstation vlak voor de afslag Almere.
II. 11.15 uur A1 uit de richting Amersfoort richting Naarden-Vesting, trefpunt IKEA Amersfoort/Vathorst.
Dus mijn vraag is: is er belangstelling voor een konvooi? Zo ja, gaat de voorkeur uit naar plaats I of II?
Voor mij komt ligt Ikea Amersfoort op de route.
Konvooi voorafgaand aan meeting bij MLM
-
Steve-O
- Donateur (8x)

-
ervani
- Geregistreerd lid
-
Pluseight
- Geregistreerd lid