Saabmeeting Midden Nederland, the after party

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
DanielR
Geregistreerd lid

Bericht door DanielR » do 25 sep, 2008 22:02

ik ben zelf nog noot op het terrein geweest maar je hebt daar van alles

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » do 25 sep, 2008 22:15

DanielR schreef:ik ben zelf nog noot op het terrein geweest maar je hebt daar van alles
Je hebt daar een kegel/bowlingbaan vlak naast de Mc Donalds.. Er zit ook een strandtent, ik heb daar bij het vorige bedrijf waar ik werkte weleens een feest gehad; maar of die tent open is rond dit jaargetijde?

De ouders van een vriend van me wonen in Harderwijk; zo heb ik 's avonds weleens een stuk rondgefietst en kwam uit bij de parkeerplaats daar.......

Blijkt/bleek 's avonds een ontmoetingsplaats te zijn voor mannen.......ben maar snel weer weggefietst daar..

Misschien is het ondertussen wel anders geworden.

Mocht het waaien dan is het er heel druk met surfers.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 25 sep, 2008 22:20

RobbertS schreef:Lange start- en landingsbaan.
Hmm ik zie een Dragrace optie

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » do 25 sep, 2008 22:26

sander69 schreef: Blijkt/bleek 's avonds een ontmoetingsplaats te zijn voor mannen
Injectie schreef:Hmm ik zie een Dragrace optie
Goeie combi :lol:

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » vr 26 sep, 2008 10:50

Ik denk dat de charme van de MLM-meeting toch nog het " ik kom effe langswippen" gehalte is en daardoor een gratis evenement moet blijven. Met terreinen als Maxis moet er betaald worden. De uitdaging ligt om iets zoals het MLM te zoeken, centraal gelegen met randzaken en geen kosten. Hoe commercieler het wordt, hoe minder apart!
Daar hebben we gelukkig best nog even de tijd voor, want de datum van de nieuwe meeting zal weer richting september gaan. Als we het nog een keer doen, dan natuurlijk. Het is nog erg ver weg. Een meeting van die omvang eerder doen , lijkt me over de top.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » vr 26 sep, 2008 10:53

Met meerdere ideeen hebben we ook meerdere mensen nodig en dat is elk jaar gebleken toch weer een probleem als puntje bij paaltje komt. Je bent er namelijk enorm veel tijd mee kwijt. Dus hoe indrukwekkender en uitgebreider, hoe grootschaliger de hulp moet zijn en tijdig de voorbereiding. We hebben het nu aardig gered met zen 4en en hulp op de dag zelf. Dat gaat de volgende keer niet lukken.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » vr 26 sep, 2008 11:48

Menno schreef:
sander69 schreef: Blijkt/bleek 's avonds een ontmoetingsplaats te zijn voor mannen
Injectie schreef:Hmm ik zie een Dragrace optie
Goeie combi :lol:
Hahahaha de kwart mijl afraffelen op pumps voor travestieten

BartW
Geregistreerd lid

foto`s

Bericht door BartW » vr 26 sep, 2008 22:26

mijn foto`s staan online
modules.php?set_albumName=BartW-en-de-G ... _album.php

kijk gerust ne keer rod :wink:

greets

Plaats reactie