ook ik heb weer interesse
inmiddels heb ik me toenmalige turbo vernietigd (met veel geluk niet me motor)
en een hele verse geïnstalleerd met naar mijn idee betere prestaties dus een verbetering qua grafieken
mijn voorkeur gaat uit naar Tholen ivm gelijke testbank dus vergelijkbare resultaten
[20-12-2008] DynoMEET bij Tovami (& Tholen) @ 20 dec 200
-
BartW
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Ik ga liever naar Tovami... was erg tevreden over de tijd die men voor je uit wilde trekken. Niet ff erop en eraf, maar er werd netjes gediagnosticeerd waar de winst te halen viel.
Bovendien, met Tovami hebben we nu vergelijkingsmateriaal - meerdere forummers zijn op deze bank geweest.
Enige nadeel is is dat het zo'n pokke end rijden is vanuit het noorden/oosten... maar dat neem ik op de koop toe.
Bovendien, met Tovami hebben we nu vergelijkingsmateriaal - meerdere forummers zijn op deze bank geweest.
Enige nadeel is is dat het zo'n pokke end rijden is vanuit het noorden/oosten... maar dat neem ik op de koop toe.
-
Sander
- Forum Admin
Ik wil de meeting wel organiseren en bij Tholen als coördinator optreden.Berry schreef:Heb jij zin om er eentje te organiseren?
In Goes is dus nog een coördinator nodig (iemand die de deelname lijst bijhoudt e.d.)
viewtopic.php?t=58869
Groet,
Sander