Gezocht: Fotomodellen! (op vier wielen) - Inkoopactie

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Kraanen
Geregistreerd lid

Bericht door Kraanen » di 27 okt, 2009 9:54

Ik heb geen flauw idee wat een free lance fotograaf mag kosten. Ik ga hem hier dan ook niet staan verdedigen. Wel vervelend vind ik de insinuatie dat ik hier iets sta te verkopen, of dat ik er op welke wijze dan ook beter van zou worden. :cry:

@Sapphire: je hebt tenminste de moeite genomen om het filmpje te bekijken, en kunt je misschien voorstellen dat een boerenl*l als ik het wel leuk zou kunnen vinden om je eigen auto zo in de spotlights te zien. Mooi voor je dat je kennis en apparatuur hebt om dit te doen, ik heb daar minder kaas van gegeten. Je bent van harte uitgenodigd om voor 40 euro een prive sessie te komen maken van mijn twee auto's :wink: .

Gezien het overweldigende enthousiasme hier denk ik niet dat ik de moeite wil nemen om mijn eigen schaarse tijd (en bier) te offeren. Laat maar zitten.

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » di 27 okt, 2009 11:14

Weer een typisch voorbeeld van de Internet Emotie Exponent dit.
Kom jongens, tis allemaal leuk bedoeld, ga niet gelijk zo zeurderig doen omdat je de topic starter verkeerd begreep.

Op zich is het een prima plan, een foto dagje voor de Saabs, ik weet wel dat ik echt niet zulke mooie foto's kan maken.
Dus... Wie heeft er zin in en hoe doen we dat?

Plaats reactie