Zomeravond(middag)meet Groningen 2010--> 2011
-
tweemeter
- Donateur

Re: Zomeravond(middag)meet 2010
Lijkt me leuk, maar 4 september zit ik in Drenthe (meeting saabclub Erm, misschien 1-2 week later?
-
pejo
- Geregistreerd lid
Re: Zomeravond(middag)meet 2010
[]Je zou natuurlijk ook 4 september naar de meeting in Erm (Sleen) kunnen komen 
-
frans bouwer
- Geregistreerd lid
Re: Zomeravond(middag)meet Groningen 2010--> 2011
Dan noteren we dus zaterdag 3 september 2011?! aan de prof. dr. Uylkensweg. Was een prima bandenschop- en fotolocatie
-
pejo
- Geregistreerd lid
Re: Zomeravond(middag)meet Groningen 2010--> 2011
Lijkt ons ook leuk om te komen. Dan kun je dit jaar mooi bij de meeting van saab club Erm in sleen komen
Pejo.
Pejo.
-
frans bouwer
- Geregistreerd lid
De doctor Uylkensmeet 2011!
Goed idee!
De kampeerspullen niet meteen naar zolder, maar nog even meenemen naar de Doctor Uylkensmeet in Groningen. Waarom maken we er geen traditie van? De Saabband Drenthe/Groningen. In de even jaren in Sleen eo, in de oneven jaren bij Dr. Uylkens in Grunn. Ik ben op 4 september trouwens met kennisgeving afwezig. Ga naar de oude autootjes in Apeldoorn dat weekend.
Groeten,
Frans
De kampeerspullen niet meteen naar zolder, maar nog even meenemen naar de Doctor Uylkensmeet in Groningen. Waarom maken we er geen traditie van? De Saabband Drenthe/Groningen. In de even jaren in Sleen eo, in de oneven jaren bij Dr. Uylkens in Grunn. Ik ben op 4 september trouwens met kennisgeving afwezig. Ga naar de oude autootjes in Apeldoorn dat weekend.
Groeten,
Frans