gaat niet door vermogensbank Twente!
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Re: Interessepeiling vermogensbankmeeting twente/Gelderland
Is er al een datum bekend? Ben wel benieuwd wat een 900lpt-lpg na 542.000km doet 
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: Interessepeiling vermogensbankmeeting twente/Gelderland
Nu er hier dadelijk een "nieuwe" turbo op komt en een andere pijp, ben ik ook wel nieuwsgierig eigenlijk. En anders gewoon een kop koffie. 
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: Interessepeiling vermogensbankmeeting twente/Gelderland
Even wat info over hoe en wat.
De rollenbankdag zal gaan plaatsvinden bij Fasstech in Haaksbergen(zie voor meer info site http://www.fasttech.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
We hebben besproken dat er 12 auto,s kunnen draaien.
Ik hoor deze week een datum(weekend December) en wat het kost per auto.
Als ik meer weet plaats ik het en maak ik graag een lijst met mensen die zeker komen en een reserve lijst.
De rollenbankdag zal gaan plaatsvinden bij Fasstech in Haaksbergen(zie voor meer info site http://www.fasttech.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
We hebben besproken dat er 12 auto,s kunnen draaien.
Ik hoor deze week een datum(weekend December) en wat het kost per auto.
Als ik meer weet plaats ik het en maak ik graag een lijst met mensen die zeker komen en een reserve lijst.
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Re: Saab vermogensbankmeeting Twente!
Datum vrijdag 3 December,kosten per auto 60euro.
Waneer je niet kan op 3december hoor ik het graag via pb zodat ik de lijst kan aanpassen.
Ik stuur iedereen die tot nu op de lijst staat een pb met info.
Groeten Joa,
Waneer je niet kan op 3december hoor ik het graag via pb zodat ik de lijst kan aanpassen.
Ik stuur iedereen die tot nu op de lijst staat een pb met info.
Groeten Joa,