gaat niet door vermogensbank Twente!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
Paul99
Geregistreerd lid

Re: Interessepeiling vermogensbankmeeting twente/Gelderland

Bericht door Paul99 » wo 06 okt, 2010 9:07

Is er al een datum bekend? Ben wel benieuwd wat een 900lpt-lpg na 542.000km doet :wink:

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Interessepeiling vermogensbankmeeting twente/Gelderland

Bericht door Krizzie » wo 06 okt, 2010 10:03

Nu er hier dadelijk een "nieuwe" turbo op komt en een andere pijp, ben ik ook wel nieuwsgierig eigenlijk. En anders gewoon een kop koffie. :lol:

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid

Re: Interessepeiling vermogensbankmeeting twente/Gelderland

Bericht door joachiem » wo 06 okt, 2010 11:28

Even wat info over hoe en wat.
De rollenbankdag zal gaan plaatsvinden bij Fasstech in Haaksbergen(zie voor meer info site http://www.fasttech.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
We hebben besproken dat er 12 auto,s kunnen draaien.

Ik hoor deze week een datum(weekend December) en wat het kost per auto.
Als ik meer weet plaats ik het en maak ik graag een lijst met mensen die zeker komen en een reserve lijst.

Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid

Re: Saab vermogensbankmeeting Twente!

Bericht door joachiem » vr 08 okt, 2010 19:47

Datum vrijdag 3 December,kosten per auto 60euro.

Waneer je niet kan op 3december hoor ik het graag via pb zodat ik de lijst kan aanpassen.

Ik stuur iedereen die tot nu op de lijst staat een pb met info.

Groeten Joa,

Plaats reactie