Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » zo 12 jul, 2009 19:18
vandaag ook weer langs Nel gereden, die 9000 stond goed op de stoep

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » zo 12 jul, 2009 21:26
Huh, op de stoep? Dat zal vanmorgen redelijk vroeg geweest zijn.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » zo 12 jul, 2009 22:19
voor 12 iig
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Bericht
door Paul Viking » ma 13 jul, 2009 12:29
Ik heb de site van Mac Wash doorgenomen, ik kom er niet achter of er een separate wascabine is ?( de hotwax programma's en dergelijke pas ik liever niet toe op de kap

)
Tarieven kan ik ook niet vinden ?
Wel 20% korting op 10 wasbeurten ...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » ma 13 jul, 2009 13:05
Er zijn volgens mij 4 of 5 boxen
-
turboflix
- Donateur

Bericht
door turboflix » ma 13 jul, 2009 15:42
jongens(en meisjes):
wanneer is het nou?
aanstaande zondag?
hoe laat? etc?
gr,
felix
-
werli
- Donateur (2x)

Bericht
door werli » ma 13 jul, 2009 17:03
heey
en hoe zit dat nou met de bbq nadien ?
is het geen tijd dat er iets concreet komt ?
ik versta dat wasman het druk heeft ,dus nel spring er eens even binnen aub en laat ons iets weten ; we zitten op hete kolen !
mvg werner
pas maar op dat mini medium word
-
wouterve
- Geregistreerd lid
Bericht
door wouterve » ma 13 jul, 2009 21:01
Een paar frikandellen op de barbecue is natuurlijk nooit weg

-
smile
- Geregistreerd lid
Bericht
door smile » ma 13 jul, 2009 21:15
Tja, hoe laat zullen we eens samenkomen? Niet te vroeg uiteraard want dan liggen we nog op ape(n)gapen (keuze aan de lezer) ik weet het niet meer, wat zegt het groene boekje?
Ik hoop dat de Wasman nog even tijd heeft om het tijdstip te posten. Ik heb nog wel een oude BBQ en kooltjes die mee kan. Eens kijken of er nog iets van "buckler"

bestaat want we moeten allemaal nog terug rijden. En per ongeluk een dodelijk ongeluk veroorzaken is zonde van het Saapie.
Heb er wreed veel zin in. Tot zondag!
-
Tubefreak
- Donateur

Bericht
door Tubefreak » ma 13 jul, 2009 21:25
Veel plezier! Ben er helaas niet omdat we gaan trouwen dit weekend. Keuzes....
Maarten
-
mark123
- Geregistreerd lid
Bericht
door mark123 » ma 13 jul, 2009 21:37
Voor de geïnteresseerden; op aandringen van turboflix ga ik een klein stukje van zijn auto als 'demo-object' gebruiken

-
turboflix
- Donateur

Bericht
door turboflix » di 14 jul, 2009 10:19
[]en omdat er constant weer nieuwe mensen arriveren hoop ik natuurlijk dat uiteindelijk de gehele auto gedaan is... hahahahaaaaaaaaaaa...

-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » di 14 jul, 2009 22:11
Hoe laat en waar gaat e.e.a. plaatsvinden? Of wordt het een Tilburgs onderonsje?
-
kawaman
- Geregistreerd lid
Bericht
door kawaman » di 14 jul, 2009 22:45
MILJAAAAAAAAAAAAR EEEEEEEEEE
auto staat in panne....
DI cassete is het niet... dus enige andere mogelijkheid is de Brandstofpomp.... ik ga zien dat ik een goede kan bemachtigen en monteren voor zondag.
anders ben ik niet van de partij met de saab...
maar met den duitser

mercedes benzzzz
grtz
-
mangox
- Geregistreerd lid
Bericht
door mangox » wo 15 jul, 2009 10:44
ik ga vandaag weer ff op sluipjacht om te zien of Nel weer ergens rond rijd in tilburg en omstreken moet bij basis Gilze rije zijn vandaag.