Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 23 sep, 2009 22:52
Aah zie je. Dat ben ik vergeten mee te nemen vanmiddag, mijn luchtbed.
Ligt nog bij mijn zus.
Hopen dat de katten het niet kapotgekrabd hebben, anders is het weer het oude liedje

-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » do 24 sep, 2009 5:24
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » do 24 sep, 2009 8:39
Wie BOBt er?

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » do 24 sep, 2009 12:39
Wie Bram't er bedoel je?
Bewust Ontzettend Bezopen zullen we allemaal wel zijn naderhand.

-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » do 24 sep, 2009 19:34
Kom kom, van 1 biertje Bewusteloos en Ongecontroleerd Bezopen?

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » vr 25 sep, 2009 18:41
Als er een goede lunch vooraf gaat niet.

-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » vr 25 sep, 2009 20:46
Hoe laat wordt er verzameld morgen ochtend? Ik vind het wel leuk om even langs te komen maar moet om 13:00 uur weer ergens anders zijn

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bericht
door Tenfour » vr 25 sep, 2009 20:49
Ik probeer er tussen 1030u en 1100u te zijn. Ik rij over A27 --> A2 --> A15 --> binnendoor
Anders afspreken bij het tankstation tussen Culemborg (13) en Beesd (14) aan de A2? Om 0930u kan ik daar zijn met Yke...
-
savaan76
- Geregistreerd lid
Bericht
door savaan76 » vr 25 sep, 2009 20:59
Dat is goed, ik zorg dat ik er om 9:30 ben.
Misschien willen er wel meer mensen aansluiten?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bericht
door Tenfour » vr 25 sep, 2009 21:00
Misschien is Nics dan ook in de buurt...
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » vr 25 sep, 2009 21:33
Kan er rond 09:15 zijn, echter ben met dat andere Zweedse merk..... Olive is niet inzetbaar helaas
-
HdL
- Geregistreerd lid
Bericht
door HdL » vr 25 sep, 2009 21:47
Ronald en ikzelf zijn rond 9.30 uur aanwezig.
Reub is vandaag al gearriveerd en zit nu waarschijnlijk van een
Hertog Jan te genieten.
Tot morgen

-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » vr 25 sep, 2009 21:49
Ik kom alleen BBQ'en en rij 's avonds dus heen en weer. Als iemand een lift nodig heeft, laat maar weten.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » vr 25 sep, 2009 23:08
Ik moe(s)t vanavond op mijn nichtje passen en moet morgenochtend nog het een en ander regelen.
Ben er dus niet heel erg vroeg, maar zorg wel dat ik voor de toerrit begin nog ruim de tijd heb om mijn luchtbed op te blazen

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Bericht
door Krizzie » za 26 sep, 2009 0:24
Denk dat ik rond half 10 hier weg rijd en dus (als ik niet verdwaal

) rond 10:00 aanwezig ben. Genoeg tijd om koffie achterover te gooien zodat ik wakker blijf de rest van de dag.
