scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011
-
Boef_Arjen
- Geregistreerd lid
Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011
Ik ben dan op vakantie dus ik kan er niet bijzijn!
Have fun guys!
Have fun guys!
-
popov
- Geregistreerd lid
Het komt dichterbij 
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ik zie het topic nu pas - dat is een leuke meet!
Count me/us in!
(is dit een ochtend- of middagevent of de hele dag door?)
Count me/us in!
(is dit een ochtend- of middagevent of de hele dag door?)
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
De exacte invulling van de dag moet nog geregeld worden. Ik heb 'destijds' maar een datum en locatie bepaald om deze meeting ook daadwerkelijk door te laten gaan (er werden geen knopen doorgehakt en zo leek de meeting er nooit te komen).
Iedereen die ideeën heeft om wat te organiseren die dag, be my guest! Ik zal zelf niet de tijd hebben om er een vol dagprogramma van te maken maar ga natuurlijk wel mijn best doen iets leuks neer te zetten. Mijn eerste gedachte gaat uit naar een starttijd van 13.00 uur en dan maar kijken waar de dag ons brengt.
sb129h en BartW zijn aan de deelnemerslijst toegevoegd, te vinden bovenaan pagina 6. Dat brengt het aantal Scarabeetjes op 20 stuks.
Iedereen die ideeën heeft om wat te organiseren die dag, be my guest! Ik zal zelf niet de tijd hebben om er een vol dagprogramma van te maken maar ga natuurlijk wel mijn best doen iets leuks neer te zetten. Mijn eerste gedachte gaat uit naar een starttijd van 13.00 uur en dan maar kijken waar de dag ons brengt.
sb129h en BartW zijn aan de deelnemerslijst toegevoegd, te vinden bovenaan pagina 6. Dat brengt het aantal Scarabeetjes op 20 stuks.
-
Snakeview
- Geregistreerd lid
Ik ga proberen een dagje vrij te krijgen dus bevestiging volgt nog indien mogelijk.
Mvg Bart
Mvg Bart
-
ronald9000
- Geregistreerd lid
In tegenstelling tot mijn eerdere bericht, ben ik ook van plan om te komen! De nationale Triumphdag is ieder jaar, een scarabee-meeting wellicht niet. En ook nog eens in een mooie omgeving!
Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meezit.
Tot over twee weken!
Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meezit.
Tot over twee weken!
-
Snakeview
- Geregistreerd lid
Wij komen ook . juist bevesteging gekregen dat ik vrij heb .
Dus er komt 1 9000 scarabe green 2.0 lpt en 1 9-3 scarabe green 2.0 lpt van stefke.
Alletwee van belgisch limburg
Dus er komt 1 9000 scarabe green 2.0 lpt en 1 9-3 scarabe green 2.0 lpt van stefke.
Alletwee van belgisch limburg
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Kijk, dat zijn goede berichten. Weer drie prachtige Scarabee Groene Saabs toegevoegd aan de deelnemerslijst. 
-
jopetheo
- Geregistreerd lid
Gezellig, Ik kom. 
-
berta
- Donateur (2x)

Hey Brandslang
Leuk dat je me gevonden hebt waarschijnlijk via m'n onderschrift. Natuurlijk zou ik ook naar Driebergen willen komen, want het lijkt mij ook prachtig om zo'n 20-30 of misschien wel 40 scarabee groene bolides bij elkaar te zien, en natuurlijk de mensen die erbij horen. Maar door allerlei omstandigheden zie ik geen mogelijkheid om nu al te te zeggen van "JA IK KOM OOK MET DE SCARABEE GROENE 9-5 " Dit kan ik helaas pas 2a3 dagen voor de meeting zeggen.
Trouwens in de lijst dacht ik nog geen 9-5 gezien te hebben. Dus zodra ik iets weet laat ik weten of ik wel of niet kom.
Groetjes Hennie
Leuk dat je me gevonden hebt waarschijnlijk via m'n onderschrift. Natuurlijk zou ik ook naar Driebergen willen komen, want het lijkt mij ook prachtig om zo'n 20-30 of misschien wel 40 scarabee groene bolides bij elkaar te zien, en natuurlijk de mensen die erbij horen. Maar door allerlei omstandigheden zie ik geen mogelijkheid om nu al te te zeggen van "JA IK KOM OOK MET DE SCARABEE GROENE 9-5 " Dit kan ik helaas pas 2a3 dagen voor de meeting zeggen.
Trouwens in de lijst dacht ik nog geen 9-5 gezien te hebben. Dus zodra ik iets weet laat ik weten of ik wel of niet kom.
Groetjes Hennie
-
hymn
- Geregistreerd lid
Heb ook wel zin om met de classic af te komen
Count me in
Grts
Count me in
Grts
-
Snakeview
- Geregistreerd lid
Wij zijn ergens in de namiddag daar omdat ik de voormiddag nog moet werken mja we komen nog altijd .
Is wel tof dat er al redelijk wat deelnemers zijn :p en Zo leert onze nieuwe telg (rusti) thuis ook de saabs apreciere
mvg
Is wel tof dat er al redelijk wat deelnemers zijn :p en Zo leert onze nieuwe telg (rusti) thuis ook de saabs apreciere
mvg
-
noee
- Geregistreerd lid
Hoe laat is iedereen aanwezig? Of hoe laat wordt je verwacht?
Grt Noë
Grt Noë
-
dickpruis
- Geregistreerd lid
Hallo Brandslang,
Leuk initiatief. Maar sinds afgelopen zaterdag heeft mijn trouwe bolide een andere eigenaar.
Wouter (uit Rotterdam, en bekend op dit forum) weet wie de gelukkige is.
Een plezierige dag op 3 juli!
Groet, Dick
Leuk initiatief. Maar sinds afgelopen zaterdag heeft mijn trouwe bolide een andere eigenaar.
Wouter (uit Rotterdam, en bekend op dit forum) weet wie de gelukkige is.
Een plezierige dag op 3 juli!
Groet, Dick
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Zo, weer twee Saabs toegevoegd aan de deelnemerslijst. Dat zet de teller al op 25, een toch al mooie opkomst lijkt mij.
@berta: Het zou leuk zijn als je erbij kan zijn Hennie, een 9-5 hebben we inderdaad nog niet en dat is toch jammer. We horen het wel van je.
@berta: Het zou leuk zijn als je erbij kan zijn Hennie, een 9-5 hebben we inderdaad nog niet en dat is toch jammer. We horen het wel van je.