Minimeet Tilburg

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 15 jul, 2009 10:58

Misschien kom je dan ook een blauwe Viggen tegen, want ik ga zo de laatste boodschappen doen voor de trip naar Zweden... 8)

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » wo 15 jul, 2009 12:11

En dat brengt me gelijk op het volgende punt van de vergadering :

Bij deze meld ik mij af voor deze meeting.

Totaal onverwacht mag ik toch mee naar Trollhättan.

En aangezien Taafert en Tenfour zich ook die kant op verplaatsen denk ik dat die er ook niet zullen zijn... ;)

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » do 16 jul, 2009 16:19

hallo hallo...wat is de PLANNING????
hoe laat waar precies??

Gebruikersavatar
smile
Geregistreerd lid

Bericht door smile » do 16 jul, 2009 20:37

Hier ergens boven staat dat het zondag 19 juli is bij de McWash op de ringbaan zuid in Tilburg. http://www.mac-wash.nl/

Ik wil niet voor de Wasman spreken maar ik denk dat ik om 14:00 present ben. Wellicht kan de Wasman nog een tijd op het forum zetten. Ik ben er in ieder geval rond bovengenoemde tijd.

Grtz...

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 17 jul, 2009 2:34

MacWashman is normaal op zondag gesloten, dus iemand even verifiëren of hij er zelf nog aan denkt...

PS: Ik zie dat ik een paar keer ben opgeroepen in deze topic, ik moest me eigenlijk schamen, maar ik heb het zo druk gehad de afgelopen dagen dat ik het forum maar heel heel af en toe heb gechecked. Ik zal kijken of ik morgen (vrij) even bij de wasmensch binnen kan rijden.

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 17 jul, 2009 17:16

Ik ben zojuist bij de MacWashman geweest, en it giet oan! (of hoe zeggen ze dat in Friesland...??). Ik geef even een sneak preview, voor degenen die de spanning niet meer aan kunnen, de wasman is vanaf 13:00 aanwezig. Koffieautomaat is gevuld, en verder moet iedereen (verplicht) een goed humeur meebrengen en (vrijwillig) wat te sncacken of bij de koffie

Wasman
Geregistreerd lid

Bericht door Wasman » vr 17 jul, 2009 18:48

Juist ja, voor koffie, frisdrank en een droog onderkomen :wink: bij heel slecht weer is gezorgd. verder sla ik voor de liefhebbers nog een paar zakken broodjes en wat beleg in.

Ik ben zelf al vanaf een uurtje of 10/half 11 aanwezig, kan ik de tent alvast opzetten en wat broodjes smeren. Ik weet niet of er liefhebbers van een flesje bier of iets dergelijks zijn (het is tenslotte zondag) of mischien meeëters in geval van een barbeque oid, ook daatvoor kan gezorgd worden! met vers vlees en brood afkomstig van onze zuiderburen. pm. me maar om te laten weten. Zondagmorgen om negen uur maak ik dan de balans op en ga inkopen doen.

Verder hoop ik natuurlijk op een beetje lekker weer, in plaats van de buien die nu aangegeven worden :roll: .

Voor degenen die nog geen adres hebben http://www.mac-wash.nl/contact.html

Zomergroeten, Jeroen

P.S. van pm krijg ik bericht zodat ik eventuele vragen over de lokatie, eten en dergelijke ook kan beantwoorden.

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 17 jul, 2009 19:25

Prima, tot zondag
Wasman schreef:P.S. van pm krijg ik bericht zodat ik eventuele vragen over de lokatie, eten en dergelijke ook kan beantwoorden.
Van follow up op dit onderwerp krijg je ook email, als je even abonneert op het onderwerp, middels abboneren op dit topic of waarschuwne als er gereageerd is

Gebruikersavatar
Eddy237
Geregistreerd lid

Minimeet Tilburg

Bericht door Eddy237 » za 18 jul, 2009 11:26

Werli en ik zijn erbij, eventueel met Kawaman.

Of we de BBQ ook mee pakken, wat mij betreft natuurlijk wel, hangt af van eerder genoemden.



Groeten, Eddy237

Gebruikersavatar
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » za 18 jul, 2009 12:00

werner ook graag bbq
mvg werner

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » za 18 jul, 2009 12:28

geen bbq, maar ben wel aanwezig... 13u lijkt me een prima tijd 8)

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » za 18 jul, 2009 12:53

mijn ETA is 14:00 - 14:30 hrs.
gelieve de landingsbaan vrij te houden.. :twisted: :twisted:

in principe BBQ-en wij (mijn betere wederhelft komt ook ff mee) niet mee..

cu all!! :D

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 18 jul, 2009 15:31

Ik kom zeker, maar kan nog niet voorzien hoelaat en hoe lang. Ik denk overdag rond een uur of 14:00. Reken maar niet op mij voor de BBQ. Wij hebben een overladen weekend, maar uiteraard moag deze meeting niet overgeslagen worden...

:idea: Voor de mensen die van verre komen is het misschien een leuk idee om deze dag te combineren met een aansluitend bezoekje aan de tilburgse kermis. Ik denk dat het moeilijk parkeren is in de binnenstad, maar je kunt natuurlijk de auto bij Wasman laten staan en een lift naar de stad organiseren, van een van de vele bereidwillige SAAB chauffeurs... 's Avonds een taxi terug naar washman, waar je auto in ieder geval veilig kan blijven staan buiten de looproutes van dronken schorriemorrie...

Gebruikersavatar
kawaman
Geregistreerd lid

Bericht door kawaman » za 18 jul, 2009 19:03

kawaman en kalsoi doen mee met de BBQ.

(voor mij en hans, kippe sate of kipfiletje als het kan 8) die kleine worstjes zijn ook goed enz.


wij vertrekken thuis om 14u ongeveer.

zijn er hopelijk rond 15u.


grtz

Gebruikersavatar
Eddy237
Geregistreerd lid

Minimeet Tilburg

Bericht door Eddy237 » za 18 jul, 2009 19:17

Doe mee met de BBQ.............

Plaats reactie