Minimeet Tilburg
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
-
smile
- Geregistreerd lid
Hier ergens boven staat dat het zondag 19 juli is bij de McWash op de ringbaan zuid in Tilburg. http://www.mac-wash.nl/
Ik wil niet voor de Wasman spreken maar ik denk dat ik om 14:00 present ben. Wellicht kan de Wasman nog een tijd op het forum zetten. Ik ben er in ieder geval rond bovengenoemde tijd.
Grtz...
Ik wil niet voor de Wasman spreken maar ik denk dat ik om 14:00 present ben. Wellicht kan de Wasman nog een tijd op het forum zetten. Ik ben er in ieder geval rond bovengenoemde tijd.
Grtz...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
MacWashman is normaal op zondag gesloten, dus iemand even verifiëren of hij er zelf nog aan denkt...
PS: Ik zie dat ik een paar keer ben opgeroepen in deze topic, ik moest me eigenlijk schamen, maar ik heb het zo druk gehad de afgelopen dagen dat ik het forum maar heel heel af en toe heb gechecked. Ik zal kijken of ik morgen (vrij) even bij de wasmensch binnen kan rijden.
PS: Ik zie dat ik een paar keer ben opgeroepen in deze topic, ik moest me eigenlijk schamen, maar ik heb het zo druk gehad de afgelopen dagen dat ik het forum maar heel heel af en toe heb gechecked. Ik zal kijken of ik morgen (vrij) even bij de wasmensch binnen kan rijden.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ik ben zojuist bij de MacWashman geweest, en it giet oan! (of hoe zeggen ze dat in Friesland...??). Ik geef even een sneak preview, voor degenen die de spanning niet meer aan kunnen, de wasman is vanaf 13:00 aanwezig. Koffieautomaat is gevuld, en verder moet iedereen (verplicht) een goed humeur meebrengen en (vrijwillig) wat te sncacken of bij de koffie
-
Wasman
- Geregistreerd lid
Juist ja, voor koffie, frisdrank en een droog onderkomen
bij heel slecht weer is gezorgd. verder sla ik voor de liefhebbers nog een paar zakken broodjes en wat beleg in.
Ik ben zelf al vanaf een uurtje of 10/half 11 aanwezig, kan ik de tent alvast opzetten en wat broodjes smeren. Ik weet niet of er liefhebbers van een flesje bier of iets dergelijks zijn (het is tenslotte zondag) of mischien meeëters in geval van een barbeque oid, ook daatvoor kan gezorgd worden! met vers vlees en brood afkomstig van onze zuiderburen. pm. me maar om te laten weten. Zondagmorgen om negen uur maak ik dan de balans op en ga inkopen doen.
Verder hoop ik natuurlijk op een beetje lekker weer, in plaats van de buien die nu aangegeven worden
.
Voor degenen die nog geen adres hebben http://www.mac-wash.nl/contact.html
Zomergroeten, Jeroen
P.S. van pm krijg ik bericht zodat ik eventuele vragen over de lokatie, eten en dergelijke ook kan beantwoorden.
Ik ben zelf al vanaf een uurtje of 10/half 11 aanwezig, kan ik de tent alvast opzetten en wat broodjes smeren. Ik weet niet of er liefhebbers van een flesje bier of iets dergelijks zijn (het is tenslotte zondag) of mischien meeëters in geval van een barbeque oid, ook daatvoor kan gezorgd worden! met vers vlees en brood afkomstig van onze zuiderburen. pm. me maar om te laten weten. Zondagmorgen om negen uur maak ik dan de balans op en ga inkopen doen.
Verder hoop ik natuurlijk op een beetje lekker weer, in plaats van de buien die nu aangegeven worden
Voor degenen die nog geen adres hebben http://www.mac-wash.nl/contact.html
Zomergroeten, Jeroen
P.S. van pm krijg ik bericht zodat ik eventuele vragen over de lokatie, eten en dergelijke ook kan beantwoorden.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Prima, tot zondag
Van follow up op dit onderwerp krijg je ook email, als je even abonneert op het onderwerp, middels abboneren op dit topic of waarschuwne als er gereageerd isWasman schreef:P.S. van pm krijg ik bericht zodat ik eventuele vragen over de lokatie, eten en dergelijke ook kan beantwoorden.
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
Minimeet Tilburg
Werli en ik zijn erbij, eventueel met Kawaman.
Of we de BBQ ook mee pakken, wat mij betreft natuurlijk wel, hangt af van eerder genoemden.
Groeten, Eddy237
Of we de BBQ ook mee pakken, wat mij betreft natuurlijk wel, hangt af van eerder genoemden.
Groeten, Eddy237
-
turboflix
- Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ik kom zeker, maar kan nog niet voorzien hoelaat en hoe lang. Ik denk overdag rond een uur of 14:00. Reken maar niet op mij voor de BBQ. Wij hebben een overladen weekend, maar uiteraard moag deze meeting niet overgeslagen worden...
Voor de mensen die van verre komen is het misschien een leuk idee om deze dag te combineren met een aansluitend bezoekje aan de tilburgse kermis. Ik denk dat het moeilijk parkeren is in de binnenstad, maar je kunt natuurlijk de auto bij Wasman laten staan en een lift naar de stad organiseren, van een van de vele bereidwillige SAAB chauffeurs... 's Avonds een taxi terug naar washman, waar je auto in ieder geval veilig kan blijven staan buiten de looproutes van dronken schorriemorrie...
-
kawaman
- Geregistreerd lid
