Saabforum meeting: Saabs aan de Maas (foto's vanaf P9)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 26 sep, 2009 8:53

Ik ga nu mijn spullen pakken.

Tot zo!

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 26 sep, 2009 10:39

Jullie hebben wel top weer! Have fun. Misschien ik zondag even over de dijk gereden!

Gebruikersavatar
Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » za 26 sep, 2009 15:36

Jammer dat onze Saab dit weekend continue onderweg is, want met dit weer was ik graag langsgekomen 's avonds. Zo ver weg is het ook weer niet vanuit het midden van het land..

Maar met dit weer een mooie rit en een bierproeverij, dat komt wel goed geloof ik. En veel plezier met de bbq allemaal. 8)

Wasman
Geregistreerd lid

Bericht door Wasman » za 26 sep, 2009 15:56

He gezellie, ik kan nog even mee een pintje drinken. Heb vrijaf gekregen van wasvrouw op voorwaarde dat ik morgen op het waskind pas :D

Tot strakjes, Jeroen

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 26 sep, 2009 16:13

Wat maak je me nou Wasman, ik stond net op het punt om nog even door je wasstraatje te komen rijden... Nou ja, dan kletsen we maar even bij met wasvrouw. HAndig als je zamen forummert

Gebruikersavatar
savaan76
Geregistreerd lid

Bericht door savaan76 » za 26 sep, 2009 21:18

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FKowouC2qxU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FKowouC2qxU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Vanochtend een stukje met 10-4 en Yke opgereden richting Saabjes aan de Maas, de beelden zijn niet super maar het geluid van Yke is geweldig :D

Gebruikersavatar
Tonnes
Geregistreerd lid

Bericht door Tonnes » za 26 sep, 2009 21:27

Wat een geluidje zeg! :lol:

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 26 sep, 2009 21:28

Gezellig hier!

Bier vloeit rijkelijk en de bbq heeft het ook goed gedaan.

Gebruikersavatar
Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 26 sep, 2009 22:42

Wij zijn al weer thuis.

Het was een erg leuke en gezellige dag! Mooie rit gereden, lekker bier geproefd en de BBQ was ideaal geregeld. Ronald en Henk bedankt voor de goede zorgen!

Mijn foto's volgen later.

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » za 26 sep, 2009 22:53

Ik kom ook net binnen en heb mij ook zeker vermaakt!

Zeker voor herhaling vatbaar! 8)

Eelco bedankt dat ik mee mocht rijden in de Caab, hoewel mijn navigatie talent op het niveau van een halve aardbei lag hebben we het toch kunnen vinden. :lol:

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » zo 27 sep, 2009 2:17

Net terug van een schuurfeest in Eemnes met onder andere Jan(tje) Smit. Maar ik wil bijgaande foto's van gisteren toch nog graag met jullie delen:

<embed type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://w518.photobucket.com/pbwidget.sw ... gs/Saabjes aan de Maas 2009/bf33166d.pbw" height="480" width="640">

Volgend jaar weer!

Gebruikersavatar
Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 27 sep, 2009 12:24

Een selectie van mijn foto's van gisteren:
(klik op de foto's voor vergroting)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Yke
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Aero classics
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bekijk al mijn foto’s op Flickr
(foto's gemaakt met een Panasonic DMC-TZ5, heerlijk klein cameraatje)

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Krizzie » zo 27 sep, 2009 13:27

Leuk die foto met mij in de spiegel! :lol:

Jeff Leiden
Geregistreerd lid

Bericht door Jeff Leiden » zo 27 sep, 2009 13:58

Zo ik ook weer thuis, het was in 1 woord

S U P E R

@ ALL : bedankt voor het hele leuke super gezellige weekend!!

@ organisatie : super geregeld , BBQ toppie en zeker voor herhaling vatbaar voor volgend jaar

Groeten Jeff

Gebruikersavatar
nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » zo 27 sep, 2009 14:05

Net weer op de klep geland. Leuk weekend, hoop lol, goede locatie, leuk stukkie Brabant gezien, geheel in eigen stijl en dus niet via de ongetwijfeld goede routebeschrijving waar ik geen touw aan vast kon knopen. (was dik lachen ;-)

Weer nieuwe gezichten gezien, perfect weer overdag (maar de volgende keer 's nachts graag de aircon ietsjes minder "fris".) (gewoon KOUD vannacht).
Vraag me alleen af wat Saab rijders hebben met leeglopende of lekke luchtbedden.....

Organisatie: bedankt en tot de volgende keer, is me goed bevallen.

Plaats reactie