Saabforum meeting: Saabs aan de Maas (foto's vanaf P9)
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
-
Wasman
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
savaan76
- Geregistreerd lid
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FKowouC2qxU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FKowouC2qxU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Vanochtend een stukje met 10-4 en Yke opgereden richting Saabjes aan de Maas, de beelden zijn niet super maar het geluid van Yke is geweldig
Vanochtend een stukje met 10-4 en Yke opgereden richting Saabjes aan de Maas, de beelden zijn niet super maar het geluid van Yke is geweldig
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
-
Krizzie
- Donateur (3x)

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Net terug van een schuurfeest in Eemnes met onder andere Jan(tje) Smit. Maar ik wil bijgaande foto's van gisteren toch nog graag met jullie delen:
<embed type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://w518.photobucket.com/pbwidget.sw ... gs/Saabjes aan de Maas 2009/bf33166d.pbw" height="480" width="640">
Volgend jaar weer!
<embed type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" src="http://w518.photobucket.com/pbwidget.sw ... gs/Saabjes aan de Maas 2009/bf33166d.pbw" height="480" width="640">
Volgend jaar weer!
-
Jeff Leiden
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
Net weer op de klep geland. Leuk weekend, hoop lol, goede locatie, leuk stukkie Brabant gezien, geheel in eigen stijl en dus niet via de ongetwijfeld goede routebeschrijving waar ik geen touw aan vast kon knopen. (was dik lachen 
Weer nieuwe gezichten gezien, perfect weer overdag (maar de volgende keer 's nachts graag de aircon ietsjes minder "fris".) (gewoon KOUD vannacht).
Vraag me alleen af wat Saab rijders hebben met leeglopende of lekke luchtbedden.....
Organisatie: bedankt en tot de volgende keer, is me goed bevallen.
Weer nieuwe gezichten gezien, perfect weer overdag (maar de volgende keer 's nachts graag de aircon ietsjes minder "fris".) (gewoon KOUD vannacht).
Vraag me alleen af wat Saab rijders hebben met leeglopende of lekke luchtbedden.....
Organisatie: bedankt en tot de volgende keer, is me goed bevallen.





















