demontagedag Saab 900 cabrio, 900 2.1 en 99 GL

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 10 okt, 2009 13:35

Ik breng een stapeltje stroopwafels mee!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 10 okt, 2009 17:36

panhead schreef:Vlak voor Barneveld, nog voor de afslag naar de A30 is een benzinestation.
9:30 daar afspreken?
Dat is volgens mij degene die ik bedoel.

Ergens tussen 915 en 930.

Ik mail je nog wel even mijn 06.

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » za 10 okt, 2009 17:39

het weer:
Opgesteld op zaterdag 10 oktober 2009 om 16.03 uur.

Opklaringen en enkele buien. Vannacht kans op mist.

Er komen enkele opklaringen voor en er is kans op een bui, lokaal met onweer. In het noordoosten is het eerst nog zwaar bewolkt. De westelijke wind is zwak tot matig, langs de westkust en op het IJsselmeer neemt de wind toe tot (vrij) krachtig, 5 a 6. Boven de Wadden is de wind zwak en veranderlijk.

Komende uren neemt de buienkans geleidelijk af en komen er van het westen uit opklaringen het land binnen. Komende nacht wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af, tijdens opklaringen kunnen enkele mistbanken of laaghangende bewolking ontstaan. Het kwik daalt naar een graad of 8 bij een zwakke tot matige westelijke wind.

Morgen overdag schijnt in de ochtend de zon af en toe. In de middag neemt de bewolking toe en er komen buien tot ontwikkeling. De maximumtemperatuur ligt rond 14 graden. De noordwestelijke wind trekt aan en wordt boven land vrij krachtig, 5 en aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, kracht 6 a 7.

droog dus 8)

Rhinobirds
Geregistreerd lid

Bericht door Rhinobirds » za 10 okt, 2009 19:01

ik neem mee van de appie heyn voor bij de koffie/thee; een groninger koek, een gember koek en nog een koek (verassing zeg maar)

Ruud 9.3
Donateur
Donateur

Bericht door Ruud 9.3 » za 10 okt, 2009 19:08

Ik heb vandaag grootverpakkingen Mars, Twix en Nuts gescoord.

Krijgen we weer energie van !!

Ruud

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 10 okt, 2009 19:21

In tegenstelling tot andere keren heb mijn auto maar eens netjes uitgezogen vandaag. En het gereedschap voor morgen vast ingeladen, dat scheelt morgen ochtend weer. Nu nog even tanken en dan moet het goed komen.

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » za 10 okt, 2009 19:49

Alles even na gelopen ... 8)

Even de snelweg op, trok zo door tot de 6000 toeren.

Voorlopig 130km/h maar even voldoende.

Hij gaat steeds beter lopen.

Gereedshap ook al ingepakt ... :P

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » za 10 okt, 2009 19:50

Ik heb de koeken voor bij de koffie klaar liggen. (zo klaar, dat ik vanmorgen al onderweg was richting Voorst)

Tot morgen

groet,

Hannes

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 10 okt, 2009 19:58

Nou, zo te lezen moet er morgen behoorlijk wat koffie door :wink:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 10 okt, 2009 21:36

Welnee, ik kom topfit aan let maar op :P

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » za 10 okt, 2009 22:52

ik neen een cake en een chocolade cake mee.
Verder is er genoeg koffie?

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 11 okt, 2009 6:43

Weerbericht geldig tot morgen middernacht.

Opgesteld op zondag 11 oktober 2009 om 06.08 uur.

Lokaal mist. Overdag toenemende kans op regen- en onweersbuien.

Wolkenvelden en opklaringen wisselen elkaar vannacht af. Uit de bewolking valt af en toe lichte motregen, tijdens opklaringen kunnen enkele mistbanken of laaghangende bewolking ontstaan. In het noorden van het land komt lokaal dichte mist voor. De minimumtemperatuur is omstreeks 8 graden en de wind is westelijk, zwak tot matig, rond kracht 3.

Overdag begint met af en toe zon, maar in de loop van de ochtend neemt de bewolking van het noorden uit toe en komen er buien tot ontwikkeling, waarbij ook onweer mogelijk is. De maximumtemperatuur ligt rond 14 graden. De zuidwesten tot westen wind trekt aan en wordt boven land matig tot vrij krachtig, 4 a 5 en aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, kracht 6 a 7.

Bovenstaande haal ik net van Startpagina Weer. Lijkt minder beroerd te worden dan eerder voorspeld.

BTW Sapphire: ik had het over de hoeveelheid versnaperingen die erbij gaan, bij de koffie :wink:

schaafie!!!
Geregistreerd lid

Bericht door schaafie!!! » zo 11 okt, 2009 13:07

Vind het hier in Ommen knap vochtig op het moment...
Sterkte...

LaurensT
Geregistreerd lid

Bericht door LaurensT » zo 11 okt, 2009 16:30

Ik heb toch heerlijk gesleuteld, en heel wat nuttige dingen gescoord. Helaas zijn we onze ratel met dop 13 kwijt, heeft iemand hem nog gevonden?

panhead
Geregistreerd lid

Bericht door panhead » zo 11 okt, 2009 19:05

Ratel is weer boven water.

Thom (en vriendin), bedankt voor het organiseren.

Pieter

Plaats reactie