Blindstra schreef:Ik was er wel bij, maar met een last minute inschrijving oid. Was totaal niet op de hoogte van het bestaan van de goodies. Zag her en der wel wat op de meeting zelf. Maar had wellicht iets meer onder de aandacht gebracht kunnen worden door degene die bij de aanhanger met de melkbus stond.

Iets voor de volgende keer misschien.
That's me... Anyway zoals ook in het inschrijftopic te lezen was hadden we maar goodies voor 150 personen. Dit omdat je zulke dingen weken van tevoren moet bestellen en je lastig kunt inschatten hoeveel mensen zich op het laatst nog aanmelden. In dit geval heeft het onze verwachtingen op het moment van bestellen (gelukkig) overtroffen. Van de 150 inschrijvingen hebben zo'n 120 mensen zich daadwerkelijk aangemeld (en een aantal waren ook geheel niet aanwezig), dus voor de meeste aanwezigen was het duidelijk.
E.e.a. is een paar keer in het topic vermeld en vrijdag avond heb ik in het topic gezet dat aanmeldingen vanaf dat moment niet meer zinvol waren omdat we die niet meer konden zien (wij moesten 's morgens vroeg al aanwezig zijn) dus dat iedereen zonder aanmelding gewoon kon langskomen. We hebben geprobeerd tegen iedereen die niet was ingeschreven te zeggen dat we vanaf ca. 15.30 uur spullen gingen uitdelen. Maar het kan dat ik het tegen een paar mensen vergeten ben te zeggen, het is flink doorwerken als er 2 konvooien met Saabs tegelijk arriveren die allemaal tegelijk komen inschrijven
De nog overgebleven spullen heb ik mee naar huis genomen en zijn inmiddels via dit topic verdeeld. Het spijt me voor degenen voor wie het niet duidelijk was of die er te laat bij was, we hebben onze uiterste best gedaan om alles zo goed en eerlijk mogelijk te laten verlopen. Met z'n 3'en is dat nog best een opgave en we hopen dat het gros van de mensen tevreden is.
De goodies zijn dus op en verdeeld, wellicht dat er nog een serie mokken gemaakt zal worden maar rallyborden zeker niet. Zoals ook al opgemerkt is het ook een soort trofee voor degenen die op de meeting waren, wie weet zijn er op een volgende meeting wel weer rallyborden en bij genoeg interesse wil ik wel een inkoopactie proberen te regelen voor rallyborden met je forumnaam er op. Maar dat is dan weer heel wat anders en heeft niks (meer) met deze meeting te maken.