Saab club Erm meeting Drenthe
-
Foll
- Geregistreerd lid
Re: Saab club Erm meeting Drenthe
Ik zag dat ik bij de aanmelding nog niets over de toerrit en de bbq had vermeld, beide mogen bij de aanmelding worden toegevoegd 
-
aha!
- Donateur

foutje, rectificatie: ik kom niet en doe niet met de toerrit want ik had me al aangemeld voor de KLK2 op deze datum 
-
lanz
- Geregistreerd lid
Als iemand een slechte Sid 1 of 2 display in de 9.3 heeft ,ik heb nog 1 rev.setje liggen.en kan hem op 6.sep. repareren.wel even van tevoren aan geven.Kosten€50 Verder heb ik nog batterijtjes voor de afst.bed.voor €5.per st.
Tot 6 sept.
Tot 6 sept.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Jammer André!!aha! schreef:foutje, rectificatie: ik kom niet en doe niet met de toerrit want ik had me al aangemeld voor de KLK2 op deze datum
-
u206
- Geregistreerd lid
Heeft er iemand die naar Erm komt voor het Saab treffen onderdelen voor de kachel van de Saab 9.5?
Ik zoek het linkerdeel van de kachel, de motor heeft het warm gehad bij de kachel.
Ik heb via mail al geschreven naar 2 personen maar dat schijnt niet aan te komen.
Hein
Ik zoek het linkerdeel van de kachel, de motor heeft het warm gehad bij de kachel.
Ik heb via mail al geschreven naar 2 personen maar dat schijnt niet aan te komen.
Hein
-
levensnevel
- Donateur (3x)

mrs levensnevel laat forfait gaan, dus kom ik in m'n uppie.
ETA ergens rond de klok van 10:45, moet eerst nog wat reserve onderdelen voor onze Griff in Enschede ophalen.
Doe mee aan aan alles mee t/m de toerrit maar laat verstek gaan bij de BBQ.
Want het is nog een aardig stukkie
terug naar de ZuidHollandse eilanden 
ETA ergens rond de klok van 10:45, moet eerst nog wat reserve onderdelen voor onze Griff in Enschede ophalen.
Doe mee aan aan alles mee t/m de toerrit maar laat verstek gaan bij de BBQ.
Want het is nog een aardig stukkie
-
blue city
- Donateur (3x)

Is wel aangekomen, maar ik begrijp niet wat je bedoeld. ik kom zaterdag ook, kunnen we even kijken of ik dat heb.u206 schreef:Heeft er iemand die naar Erm komt voor het Saab treffen onderdelen voor de kachel van de Saab 9.5?
Hein
@Con, leuk dat je komt. Kan ik mooi die asbakvervanger live zien.
Zoals het nu staat kom ik niet met de 90, maar met?????
-
lanz
- Geregistreerd lid
Ik heb zojuist het laatste rev.setje voor voor de SID verkocht.
-
lanz
- Geregistreerd lid
Ik heb nog over 4 goede geschoepte aero "s met redelijke Michelin banden.€70.
-
pejo
- Geregistreerd lid
Het is bijna zover, de Saab meeting in Klijndijk gaat beginnen!
Voor de deelnemers, jullie worden tussen 10:00 en 11:00 uur verwacht. Hoe komen jullie er ?
Je komt van de N34 en neemt afslag Emmen Noord/Klijndijk Odoorn, neem daarna 1e afslag ( Klijndijk )na 200 meter.
Gaat bij de rotonde rechtdoor en na ongeveer 300 meter wordt je opgevangen. De rest volgt vanzelf.
Kom je er niet uit bel mij dan op 0629226015.
Als er nog mensen zijn die ook nog mee willen doen aan de bbq laat dit nog even weten.
De kosten worden 7 euro pp voor de toerrit en de bbq komt op 5 euro pp
Tot zaterdag allemaal.
Namens Saab club Erm
Pejo.
Als je langs komt natuurlijk!
Voor de deelnemers, jullie worden tussen 10:00 en 11:00 uur verwacht. Hoe komen jullie er ?
Je komt van de N34 en neemt afslag Emmen Noord/Klijndijk Odoorn, neem daarna 1e afslag ( Klijndijk )na 200 meter.
Gaat bij de rotonde rechtdoor en na ongeveer 300 meter wordt je opgevangen. De rest volgt vanzelf.
Kom je er niet uit bel mij dan op 0629226015.
Als er nog mensen zijn die ook nog mee willen doen aan de bbq laat dit nog even weten.
De kosten worden 7 euro pp voor de toerrit en de bbq komt op 5 euro pp
Tot zaterdag allemaal.
Namens Saab club Erm
Pejo.
Als je langs komt natuurlijk!
-
4001242
- Geregistreerd lid
indien bbq doorgaat ,eten wij (2)graag mee.
tot zaterdag!
tot zaterdag!
-
e.m.penninga
- Geregistreerd lid
hallo ik denk dat ik nog wel langs kom zaterdag maar ik moet s,morgens werken en weet niet precies hoe laat ik vrij ben. ik geef me daarom maar niet op voor de rit en de bbq omdat het dus nog niet zeker is of het allemaal gaat lukken. groeten engel
-
e.m.penninga
- Geregistreerd lid
als ik kom kan ik als er belangstelling voor is wel een aantal dingen mee nemen. 4 winterbanden incl stalen velg voor een 900ng, dakdragers voor een 900 ng en een origineel zwartkleurig dashboard voor een 9-5 estate. groeten engel