Meeting en tocht(je?) door Friesland - Napraten

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Meeting en tocht(je?) door Friesland

Bericht door Joopyboy » zo 05 jul, 2020 18:03

silvandam schreef:
za 04 jul, 2020 16:05
Ik ben het roerend eens met Steve-O. Mocht er echt nood aan de man zijn, staan hier gelukkig 3 Saabjes, waarvan er ongetwijfeld eentje wil worden bereden door een forumlid dat Saabloos naar het Noorden trekt :O:
Dank voor dat aanbod, aardig en mocht het zo uitkomen, dan wil ik er daar misschien ook wel gebruik van maken.
Heb je al een datum in gedachten?

silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door silvandam » zo 05 jul, 2020 18:17

In verband met mijn vakantie tot ongeveer 20 juli en mijn volgende vakantie begin augustus zit ik zelf te denken tussen 28 juli en 1 augustus.

Hoe zitten jullie hier? Ik hoor het graag

coppe218
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door coppe218 » zo 05 jul, 2020 20:28

Wij hebben mogelijk ook interesse om vanuit het zuiden in het noorden aan te sluiten dat weekend.

silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door silvandam » zo 05 jul, 2020 20:54

coppe218 schreef:
zo 05 jul, 2020 20:28
Wij hebben mogelijk ook interesse om vanuit het zuiden in het noorden aan te sluiten dat weekend.
Het betreft een activiteit van 1 dag hoor! Het is geen geheel weekend. Just to be sure...

Ik hoop jullie te zien!

coppe218
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door coppe218 » zo 05 jul, 2020 20:54

Mijn schoonmoeder woont in Leeuwarden, dus combinatiedeal.

Ron van D
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ron van D » zo 05 jul, 2020 21:05

Met de Saab Cabrio-groep hebben we vorig jaar met 85 Saab cabrio’s de Elfstedentocht gereden.
Friesland is echt prachtig, dus ik kan het een ieder van harte aanbevelen. Het is de (voor sommigen verre) tocht meer dan waard.

silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door silvandam » zo 05 jul, 2020 21:25

Ik heb even op internet gekeken of er bestaande routes zijn die voldoen aan mijn eisen. Ik heb er zowaar eentje gevonden. Als er genoeg animo is voor deze concrete route zal mij veel werk worden bespaard. De route loopt langs de kust van het Ijsselmeer en heet "Elfstedentocht". De route bestaat uit twee onderdelen. Het vertrekpunt in Leeuwarden zal ik anders bepalen denk ik. Lijkt dit jullie wat? We komen in ieder geval langs genoeg mooie plekjes en minimaal een goede viskraam :wink:

https://www.routeyou.com/nl-nl/route/vi ... ute-deel-1

https://www.routeyou.com/nl-nl/route/vi ... ute-deel-2

laat maar weten of het wat is!

Als we gewoon rustig achter elkaar aanrijden, zal het nemen van pauzes en het volgen van de juiste route wel loslopen denk ik.

Dolphin Grey
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Dolphin Grey » ma 06 jul, 2020 12:16

Lijkt me ook leuk, een rondrit door mijn geboorte-provincie.
Maar voor dat ik me aanmeld is een datum wel handig of ik dan wel kan.
Vertrektijd? Moet uit Zuid-Holland komen, dus of vroeg weg of een logies zoeken.
Zelf eten/drinken meenemen? Of plannen we stops voor koffie/lunch etc.?

silvandam
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door silvandam » ma 06 jul, 2020 15:08

Mijn idee is dat men zelf eten en drinken meebrengt. We zullen zeker stoppen bij bijvoorbeeld een viskraampje. De rit is natuurlijk kostenloos.

Ik zit te denken aan vertrek rond een uur of 11 vanuit Leeuwarden. Zullen we een soort van stemming houden voor de datum? Of prikken we hem gewoon op zaterdag 1 augustus?

Lavali
Donateur
Donateur

Bericht door Lavali » ma 06 jul, 2020 15:10

Leuk initiatief, maar ik laat het passeren, omdat de afstand naar Friesland wel erg groot is vanuit de Antwerpse Kempen.

Maar ben wel een beetje jaloers, omdat er minder meetings en ritten worden georganiseerd.
Ik teer voorlopig nog op de geweldige 11 stedentocht die we vorig jaar hebben gereden, zoals Ron v D eerder heeft vermeld.
Afbeelding

Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Joopyboy » ma 06 jul, 2020 16:19

Op 1 augustus ben ik nog thuis in Rotterdam, dus dat wordt 'm niet voor mij; geniet van jullie rit! :O:

kasteeltje
Geregistreerd lid

Bericht door kasteeltje » ma 06 jul, 2020 16:21

Wat ons betreft prima maar we hebben dan ook nog vakantie dus een andere datum is ook geen probleem

Dolphin Grey
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Dolphin Grey » ma 06 jul, 2020 21:41

1 augustus ben ik onderweg naar de camping; dus dat gaat hem niet worden. 28,29 en 30 zou wel lukken.

Dolphin Grey
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Dolphin Grey » ma 06 jul, 2020 21:42

1 augustus ben ik onderweg naar de camping; dus dat gaat hem niet worden. 28,29 en 30 zou wel lukken.

veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door veenaalt » di 07 jul, 2020 10:14

Dolphin Grey schreef:
ma 06 jul, 2020 21:42
Hier hetzelfde.

Plaats reactie